اسیدوباز

5/5
(14 رای)

اسید چرب + استر سه عاملی + صابون ها + شوینده های غیر صابونی + شوینده های خورنده + مسائل PH نگاه اول

اسیدوباز
اسیدوباز

`01:22

سوالات دیگران
شایان خسروی | آکادمی امروز

شایان خسروی

2 هفته پیش

سلام لطفاً چگونه به جزوات دسترسی داشته باشیم راهنمایی کنید ممنونم

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

جلوی پرانتز NaCl باید L بنویسیم دیگه درسته؟

سلام جزوه حفظیات کجاست؟

-= اسمی | آکادمی امروز

-= اسمی

11 ماه پیش

کاش بشه فیلم ها دوباره به سال ضبط بشن تست های پی اچ واقعا دارن سختو سختر میشن

این موارد رو با پشتیبانی در میون بذارید

مگه آلفا2%برای هردو محلول نیست؟ چرا آلفای hxمیشه۱ اما آلفایhyمیشه ۰/۰۲

اینجا چرا این مقدار رو از ماده کم کرد؟ چرا این مقدار و اینکه برای چی ؟ یعنی 3 تا کربن ، 8 تا هیدروژن و 3 تا اکسیژن

عهدیه نجفی | آکادمی امروز

عهدیه نجفی

1 سال پیش

ببخشید منظورم اینجا بود چرا وقتی آلفا رو خواسته غلظت H و مولار رو در هم ضرب کرده مگه تقسیم نیست 1:02:05

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم ریپلای نکنید 🌷

ببخشید اینجا مگه آلفا نمیشه تقسیم غلظت و مولار؟پس چرا اینجا ضرب شده با توجه به فرمول[H] برابره مولار × آلفا پس اگه آلفا رو بخواییم باید اینا رو تقسیم کنیم

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم ریپلای نکنید 🌷 همون‌طور که خودتون هم گفتید،غلظت H برابره با M ضربدر آلفا که استاد هم همین کار رو کردن

عهدیه نجفی | آکادمی امروز

عهدیه نجفی

1 سال پیش

سلام خوب هستید ببخشید من اینجا متوجه نشدم استاد چجوری تفکیک یونی رو ۲ ×۱۰-³ کردن دقیقه ۵۳

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم ریپلای نکنید 🌷

میشه لطفا راهنمایی کنید که چطوری جواب این کسر شد یک بیستم؟

سارا نوری | آکادمی امروز

سارا نوری

1 سال پیش

ببين اگه محاسبات منظورتونه ده به توان منفي دو ميره بالا و ميشه ده منفي يك تقسيم بر ٢ حالا ده منفي يك و بيار پايين ميشه ٢ضبدر ١٠ تو مخرج كه ميشه يك بيستم

سلام وقتتون بخیر این روش برای امتحان نهایی هم درسته؟

تست های برگزیده کجاس جوابشون؟

نمیدونم کدوم تستا منظورتونه دقیقا 🤔

@سید محمد متین رشادی یه چند تا تست بعدش هست که تیترش تست های برگزیده هستش نمیدونم کجا هس جوابش

سلام تو این سوال قسمت دومش کجا نوشته تعدادOHبرابر 2 است؟

سلام دلیلش اینه که در مولکول باریم هیدروکسید چون باریم دو ظرفیتی هست،پس دوتا oh داره مولکولش برا همین تعداد رو دوتا گذاشتن

انجا من نفهمیدم چرا گذینه چهار شد؟

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

1 سال پیش

سلام وویس

مهسا صمدی | آکادمی امروز

مهسا صمدی

1 سال پیش

@زینب مقدم مرسی کلید تستهای برگزیده کجا پیدا کنم؟

مگه این مولکول توی آب نا محلول نیست ؟ چرا وقتی آب بهش بدیم به ساختار اولیه خودش برمیگرده

محلول بودن،با واکنش دادن فرق داره درسته که زیاد تمایل نداره توی آب حل بشه،اما می‌تونه با آب واکنش بده به این شکل

جمع بندی اسیدوباز شیمی جت دهم + یازدهم + دوازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور ریاضی - آکادمی امروز