= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
حسین رضایی
1 ماه پیش
سلام وقت بخیر آیا فقط جاندارانی که نسبت به حالت طبیعی تعداد مجموعه هاشون بیشتر شده پلی پلوئید هستند یا جاندارانی هم که خودشون حالت طبیعیشون دو مجموعه بیشتره پلی پلوئید میگیم؟ مثلا الان موز حالت نرمال ۳n هست و پلی پلوئید حسابه درسته؟
زینب محمودی محمودی
3 ماه پیش
ممکنه توی سندروم مادر مثلا۳تا۲۱بده پدر هیچی ۲۱ نده؟
کاویان غفاری
3 ماه پیش
خیر همچین چیزی امکان پذیر نیست چون هر فرد سالم فقط دو تا 21 دارد
زینب محمودی محمودی
3 ماه پیش
ببخشید استاد اگر همه کروموزوم هاش ۲تایی باشه اما یک کروموزوم (اضافه )۲تایی داشته باشه این چجوری میشه؟
.. فاطمه الزهرا(س).. ..
5 ماه پیش
سوال ۱۳۹ میشه گزینه ی ج. و د رو تحلیل کنید. من خوندم تحلیل رو ولی متوجه نشدم
ندا فرهادی
7 ماه پیش
سلام خسته نباشید یه سوال داشتم بعد از اینکه پدیده پلی پلوییدی در میتوز رخ بده و همه کروموزوم های دوکروماتیدی به یک یاخته بروند در اون یاخته پروتئین سانترومری تجزیه میشه؟ چون کتاب گفته یکی از یاخته ها دو برابر کروموزوم خواهد داشت
یگانه کریمی
10 ماه پیش
سلام استاد وقت بخیر استاد سندرمی هم داریم کهxxxبشه؟
تارا اجاقلو
9 ماه پیش
سلام وقتتون بخیر بله ممکنه که سندرم xسه گانه یا تریزومی x بهش میگن
مریم طاهری
1 سال پیش
ممکن خطا هم در میوز یک هم در میوز دو اتفاق بیفتد یعنی وقتی در میوز یک اتفاق افتاد دوباره در میوز دو هم اتفاق بیفتد
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
بله ممکنه
مریم رمضان پور
1 سال پیش
سلام ببخشید تو پلی پلوییذی شدن نوشته کتاب آن یاخته 2 فام تن خواهد داشت دوبرابر چی یعنی چی تو قلمچی گفته بود نمیتونیم بگیم 2 برابر یاخته دیپگه من اینو نمیفهمم
نرگس روایی
1 سال پیش
و در میوز دو چه اتفاقی برای n=23 و n=24 خواهد افتاد؟؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
در میوز دو،داخل تمام سلول هایی که دارن میوز ۲ انجام میدن،فقط کروموزوم دو کروماتیدی قرار داره که طی میوز ۲ ،کروماتید های هر کروموزوم از هم جدا میشن و هر کدوم به یه سمت میرن
He!ya
1 سال پیش
در تلوفاز تمام رشته ها دوک ازبین میرن؟ حتی اون رشته های کوچیکی که باعث اتصال سانتریول ب غشا میشه؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
نه کامل از بین نمیرن یسری هاشون باقی میمونند طبق شکل
He!ya
1 سال پیش
در انافاز۱ چی تخریب میشه ک تتراد ها جدا میشن؟ ویستون واضح نبود
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
خود رشته های دوک برای کوتاه شدن ، باید تجزیه و تخریب بشن وگرنه منطقا در ناحیه سانترومر،پروتیینی تخریب نمیشه (محض احتیاط با تست هایی که میزنید و همچنین نکات استاد،این موضوع رو تطبیق بدید)🌷🌷
آموزش ویدیویی تغییر در تعداد کروموزم زیست شناسی پایه یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
2 هفته پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷