فاطمه مهدیه
1 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی مچکر
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
@فاطمه مهدیه درسته که شکلش استاندارد نیست ولی همون اسپرم بگیریم منطقی تره چون مرحله قبلیش، اسپرماتیده قبل از اون اسپرماتوسیت ثانویه و قبل از اون هم اسپرماتوسیت اولیه به شکل کامل نگاه کنید
آرمیتا اسماعیل پور
3 ماه پیش
میشه نکته سوم رو توضیح بدید متوجه نمیشم
علیرضا یمینی نیا
2 ماه پیش
منظورش اینکه اسپرماتوسیت های ثانویه وقتی ساخته میشوند به یکیدیگر متصل هستند .. وقتی بخواهند جدا شوند توی تمایز اولیه اسپرماتید ها از یکیدگر جدا میشوند
آرمیتا اسماعیل پور
3 ماه پیش
مگه تو دیواره لوله زامه ساز زامه داریم ، خود کتاب که برای اونا نوشته زام یاختک .
محدثه باشتنی
2 ماه پیش
سلام خیر در دیواره لوله های زامه ساز اسپرم دیده نمیشه در آزمون زیستاز هم آورده بود که در پاسخنامه تشریحی نوشته اسپرم یاخته غیر قابل مشاهده در دیواره لوله های زامه ساز است در کتاب IQصفحه ۵۰۹ هم نوشته شده
معصومه اکبری
3 ماه پیش
چرا به سوالام جواب نمیدین؟مگه اسپرم جزو یاخته دیوارس ؟
محدثه باشتنی
2 ماه پیش
سلام سوال قبلی رو که پاسخ دادم جواب شما هم هست
بهار گوی زاده
3 ماه پیش
اسپرماتوگونی و اسپرماتوسیت اولیه هم اندازه هستند؟
محدثه باشتنی
2 ماه پیش
اندازه هاشون مشابه هم تقریبا میشه گفت هم اندازه هستند
محدثه باشتنی
3 ماه پیش
اسپرماتوگونی چجور رشتمانی انجام داده که تتراد به وجود اومده؟ رشتمانی که اینجا انجام میشه فرق داره؟
حیدر مالداری
4 ماه پیش
اگه تو سوال بیاد اسپرماتوسیت ثانویه رو n بگیریم یا 2n چون تو جزوه نوشته 2n استاد هم بهش نمی پردازه که درسته یا اشتباه!!!!!!!!!
ثنا تکریم
4 ماه پیش
تو قسمت آپدیت جدید گفتن که n در نظر بگیرید
زهرا محمدی
9 ماه پیش
تو کتاب اصلا اشاره ای به دو تمایز نکرده! کلا گفته یه تمایز داره که هسته فشرده میشه و تاژک درمیارن!
زهرا قدیریان
1 سال پیش
لوله اسپرم ساز مجرای طویل محسوب میشود؟؟؟
محدثه باشتنی
2 ماه پیش
خیر لوله های اسپرم ساز طویل نیستند ولی پیچیده هستند در صفحه ۲۸۲ جزوه استادی اومده
کوثر السادات حسینی
1 سال پیش
وقت بخیر دقیقه۱:۳۰ چرا اسپرماتیدها نوشته حاصل میوز ۲ اسپرماتوسیت اولیه مگه حاصل میوز ۲ اسپر ماموریت ثانویه نیست؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
حق با شماست اشتباه نوشته
نرگس .
1 سال پیش
یاخته هاسرتولی تو اسپرم کارشون چیه بیگانه خواری میکنن مگه بیگانه وارده بیضه میشه منظور از بیگانه همون میکروب هاست
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
این وظیفه یاخته سرتولی هست و اینکه منظور از بیگانه ای که توسط سرتولی بیگانه خواری میشه،در اینجا منظور همون میکروب ها،ذرات خارجی و ... میتونه باشه
فاطمه علی اکبریان
1 سال پیش
استاد نوشتن که اسپرماتوسیت ثانویه(۲n) درصورتی که چند دقیقه قبل گفتن از تقسیم میتوز یک اسپرماتوسیت اولیه دو یاخته n کروموزومی به نام اسپرماتوسیت ثانویه ساخته میشوند بلاخره nیا۲n؟
محدثه باشتنی
2 ماه پیش
فقط اسپرماتوگوتی ۲nهست بقیه اش nمحسوب میشود
آموزش ویدیویی اسپرم زایی در بیضه زیست شناسی یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
این شکل کتاب قدیمه مهم نیست ازش رد بشید