مطهره معتمدی
3 ماه پیش
چرا استاد میگن مهار کننده برای FSHو .LH نداریم ؟ مگه هیپوتالاموس با هورمون آزاد کننده و مهار کننده این هارو تنظیم نمی کرد؟
عرفان شعبانی
1 سال پیش
سلام خسته نباشید الان یک سوال دارم مگه هورمون Fshبر روی فولیکول اثر نمیزاره که رشد کنه پس چرا LH. بر روی تخمدان اثر میزاره که پاره بشه و تخمک آزاد بشه لطفاً این سوالمو جواب بدید؟!
زهرا جعفری
1 سال پیش
مگه نگفتیم روز 1تا 13 افزایش تدریجی استروژن رو برای کاهنده lH , FSH داریم؟!!!
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
بله همینطوره استاد حرف متناقضی نزدن
زهرا جعفری
1 سال پیش
مگه یک باره استروژن زیاد شدنی LH , FSH هم یک باره زیاد نمیشد اینجا نوشته می کاهد!!!
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
اشتباه نوشته باز ضبط خواهد شد 🌷
زهرا جعفری
1 سال پیش
من این دوتا نکته نسبتی رو نفهمیدم
زهرا جعفری
1 سال پیش
@سید محمد متین رشادی اهان بله خیلی ممنون
نرجس محمدی
1 سال پیش
سلام ببخشید فیلم ها هنوز اپدیت نشدن؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام لطفا از پشتیبانی پیگیری کنین🪷
فاطمه شرعی زاده
1 سال پیش
سلام دوستان کسی میدونه برای ترمیم دروس سال یازدهم منی که الان سال دوازدهم هستم باید کتاب خودم رو برای ترمیم بخونم یا کتاب چاپ ۱۴۰۳
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام فکر میکنم میتونی از پشتیبانی هم کمک بگیری🪷
شهلا احمدنژاد
1 سال پیش
خیلی خیلی عالی بود استاد گلم
نرگس مهدوی
1 سال پیش
خداروشکر راضی هستین🪷 موفق باشید♥️
خدا بزرگه :)
1 سال پیش
سلام وقت بخیر. دوستان من دوتا سوال از متن کتاب دارم ممنون میشم پاسخ بدید. سوال اولم اینه ؛کتاب میگه در هر دوره ی جنسی اووسیت اولیه کاستمان 1 را به پایان میرساند. الان یعنی این تکمیل کاستمان 1 و تشکیل شدن اووسیت ثانویه و اولین جسم قطبی ،طیِ اون 7 روز قاعدگی و 28 روز بعدش رخ میده؟ یعنی طی 35 روز این وقایع رخ میدن درسته؟ سوال دومم هم اینه که کتاب میگه اووسیت ثانویه طی فرایند تخمک گذاری از تخمدان خارج میشه؛ بنابراین تخمک همان اووسیت ثانویه است. الان من این جمله رو متوجه نمیشم! چجوری کتاب اینو تخمک در نظر گرفته. میشه درموردش توضیح بدید؟
فاطمه شرعی زاده
1 سال پیش
کتابتون چاپ ۱۴۰۳ هست.؟
خدا بزرگه :)
1 سال پیش
@فاطمه شرعی زاده بله عزیزم ، برا همین امسالمونه
فاطمه سادات طباطبایی
1 سال پیش
شاخه وسطی نمودار : بازخورد مثبت : افزایش یکباره استروژن ، LH , FSH را میافزاید (نه میکاهد)
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
اشتباه تایپیه و حتما اصلاح میشه 🌷 حق با شماست
الهام طالب زاده
1 سال پیش
سلام یاخته ی هدف FSH سرتولی هم میشه ؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام در مردان بله ولی در زنان خیر چون سرتولی ندارن
Mobina z
1 سال پیش
بله
F V
1 سال پیش
سلام مگه نمیگید روز 14 با افزایش یکباره استروژن هورمون های LH و FSH زیاد میشن؟ چرا تو جزوه نوشته می کاهد؟ من متوجه نشدم میشه بگید چیشد!!
ارشیا رزلانسری
1 سال پیش
اره احتمال زیاد اشتباهه اون جمله
معصومه گرجی
1 سال پیش
توی کتاب درسی امسال به جای جمله ((در هر دوره جنسی یکی از انبانکهایی که از همه رشد بیشتری پیدا کرده چرخه تخمدانی را آغاز و ادامه میدهد)) گفته ((افزایش ترشح هورمون FSH از هیپوفیز پیشین در آغاز هر دوره جنسی تعدادی انبانک اولیه شروع به رشد میکند یکی از انبانکهایی که از همه بیشتر رشد کرده رشد را ادامه میدهد)) طبق متن جدید این جمله که استاد گفتنFSH فقط روی بزرگترین فولیکول اثر میزاره تا چرخه رو اغاز کنه غلط میشه؟
آموزش ویدیویی زیست شناسی پایه یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام فصل چهار زیست یازدهم این لینک https://emrooz.ir/cbgstb-4989