ساختار هسته

4.7/5
(43 رای)
سوالات دیگران

استاد من متوجه نشدم در بند ب قسمتی که گفته رو خط Z مساوی با N حرکت میکنیم همراه با افزایش پرتون ها نوترون ها هم زیاد میشن پس چرا ناپایدارن؟

چی یاد گرفتیم نوترون ها ناچیز یکسان کوتاه برد جاذبه کمتر مگا الکترون ولت جاذبه قسمت دوم درست غلط درست غلط اخری مطمئن نیستم ولی فکر کنم غلطه چون باید موازنه شده باشه و بیشتر نیست و رو هم نمیدونم ممنون میشم یکی بگه درست غلط غلط

𝖭 𝖯 | آکادمی امروز

𝖭 𝖯

1 سال پیش

منم همینطور استاد 😂

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

✋😂

در بخش اخر سوالاتی که خودمون باید حل کنیم بخش جاخالی ها نوترون ها در هسته باعث ایجاد نیروی ....... می شوند منظور یه نوترون با یه نوترون دیگه است ؟

حسین صادقی | آکادمی امروز

حسین صادقی

3 سال پیش

واقعا درکش خیلی سخته من پرام ریخته!!!

جواب به صورت صوتی می باشد:)

حسین صادقی | آکادمی امروز

حسین صادقی

3 سال پیش

@سید محمد متین رشادی تشکر میکنم از جوابتون ولی اینکه چطور یک گرم میتونه ۹۰ملیون تن رو بفرسته رو هوا برام جالب بود وگرنه تو فهمدین سوال مشکلی نبود😂🙏

آموزش ویدیویی ساختار هسته فیزیک دوازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور ریاضی - آکادمی امروز