شار مغناطیسی

4.8/5
(56 رای)
سوالات دیگران

چرا پاسخنامه فصل چهارم چی یاد گرفتی ها نیست فصل یک تا سه هست اما فصل چهار نیست

از پشتیبانی پیگیری کنید 🌷

سلام مجدد توی نمونه سوالی نیروی مغناطیسی هم بعضی اوقات میدان ب ما به صورت برداری میدن اونو چجور حل کنیم؟مثل همین حل میشه؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

سلام اصلا متوجه منظورتون نشدم لطفاً دوباره بپرسید و دقیق تر منظورتون رو بگید ریپلای نباشه 🌷

سلام.چرا در دقیقه ی ۲۲:۲۴نیم خط را عمود میکنیم ؟

جواب سوال دوم تتا میشه ۶۰ درجه درسته؟

چی یاد گرفتی جواب سوال یک الف چی میشه؟

بیشینه

اگر تعداد رو نشون میده پس چرا واحد داره؟

سلام وقتتون بخیر دقیقه ۱۲ فیلم مثال اول: تو صورت سوال سینوس ۳۷ درجه رو داده چطور باید کوسینوسشو تشخیص بدیم که تو فیلم ۰/۸ حساب کردن...

چرا این فیلم دقیقا شبیه فیلم فصل سوم هست؟

ببخشید ص 258 جزوه نوشته اگر عمود باشه بیشینه میشه و اگر موازی باشه مساوی با صفر. پس چرا اینجا برعکسش رو انجام میدیم؟ نباید عمود رو در نظر بگیریم که صفر نشه؟

سلام عزیزم:) زمانی که خطوط میدان به صفحه عمود هستن، زاویه بین خط عمود و خطوط میدان صفر میشه. پس اینجا هم منظور همونه فرقی نمیکنه. خطوط میدان بر صفحه عمودن و با خط عمود زاویه ۰ میسازن که این شار بیشینه هست.

آموزش ویدیویی شار مغناطیسی فیزیک یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور ریاضی - آکادمی امروز