بخش چهارم

5/5
(6 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

گفتار 3 - رشد و نمو جنین

آپدیت جدید
آپدیت جدید

`02:59

آموزش
آموزش

`01:07

حل سوالات نهایی
حل سوالات نهایی

`00:19

سوالات دیگران

دقیقه ۷ منظور از تمایز یافتن چیه؟

🤣🤣🤣🤣🤣🤣

میگم خب شاااید اون خونی که از مادر میگیرن HCG نداشت چرا میگن روش با دقت بالا

ملیکا نبی | آکادمی امروز

ملیکا نبی

3 ماه پیش

سلام چون یه روشی هست که با خون و هورمون هست و احتمال خطا توش کمه و اینکه مقایسه ای گفتن ونسبت به تست بهتر و دقیق تر میدوننش

@ملیکا نبی آهان پس یه جورایی مقایسه ایه ممنون رفیق

(1)

ملیکا نبی | آکادمی امروز

ملیکا نبی

3 ماه پیش

@ایوری بدون همکاران بله چون‌نگفته با دقت ترین خواهش میکنم 🦋

Amir . | آکادمی امروز

Amir .

3 ماه پیش

اگه نداشت خب فرد حامله نیست😂

صددرصد داره

رقیه ربیعی | آکادمی امروز

رقیه ربیعی

9 ماه پیش

ولی اگه بگه فرد بالغ هورمون ها رو خودش میسازه میتونیم درست در نظر بگیریم؟

لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷

Amir . | آکادمی امروز

Amir .

3 ماه پیش

خیر ممکنه فرد بالغ زن حامله باشه که HCG رو یاخته های جنینی میسازند ولی گیرنده اونا در بدن مادر وجود دارد پس برای هر فرد بالغ این جمله غلطه

تخصص نیافته همان تمایز نیافته میباشد؟

بله بطور کلی ولی بازم بستگی داره کجا بکار بره

استادمیگن نمیخاداسم های فارسیشویادبگیریم وقبلاهم گفتن توکنکورونهایی اسم خارجیشم میدن ولی من ازدبیرمون پرسیدم گفت همچین چیزی نیست

(1)

ملیکا نبی | آکادمی امروز

ملیکا نبی

3 ماه پیش

خیر در کنکور هر دو اسم را داخل تست میزارن

فرایند تمایز توده درونی حین جایگزینیه؟ بعد اینکه اول توده درونی تمایز پیدا میکنه یا تروفوبلاست

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

تمایز این ها همراه با هم در حین جایگزینی و بعد اون هم هست به شکل زیر نگاه کن

یک سوال الان در طی جایگزینی توده یاخته درونی تمایز می یابد و در ابتدا لایه زاینده جنین را به وجود می آورند یا بعد جایگزینی این اتفاق می افتد؟

ملیکا نبی | آکادمی امروز

ملیکا نبی

3 ماه پیش

اول جایگزینی رخ میده تا توده وارد لایه داخلی بشه بعد شروع به تمایز میکنه

برای همین است که روز 14 چرخه ما حداکثر مقدار استروژن را داریم تا درروز 14 حداکثر مقدار میل جنسي را داشته باشه که لقاح موفق صورت گیرد

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

👌

یک سوال الان ما به چی میگیم بلاستوسیست بلاستوسیست شامل چیه ؟ یعنی کل تروفوبلاست و توده درونی میشه بلاستوسیست ؟

مورولا وقتی تقسیماتشو ادامه میده کل اون توده درونی و تروفوبلاست و حتی حفره درونش میشه بلاستوسیست