= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
نگین منصور پور
1 ماه پیش
دقیقه ۲ ینی طی روزهای قاعدگی استروژن تدریجی زیاد میشه ؟ و اینکه قاعدگی در واقع موقعی انجام میشه ک تخمک لقاح نیافته و جسم قطبی اول همراه با یاخته های فولیکولی بیان توی لوله رحم؟ آیا این سه تایی ک الان گفتم هم همراه خون از بدن خارج میشن؟
نادیا یوسفی
2 ماه پیش
سلام خسته نباشید وقتی استروژن و پروژسترون زیاد ترشح میشه همون موقع دیواره داخلی رحم رشد میکنه یا کمی طول میکشه؟
ساینا ناصرامینی
6 ماه پیش
من دوتا سوال دارم لطفا باتوجهوبه تغییرات کتاب و رفرنس جواب بدین❤️ ۱ اووسیت ثانویه در کدام مرحله ی میوز۲ متوقف میشه؟متافاز۲ یا پروفاز ۲؟ ۲ پروژسترون در طول چرخه ترشح میشه و مقدارش کمه یا بعد از تشکیل جسم زرد شروع به ترشح میشه؟
ساینا ناصرامینی
6 ماه پیش
چون با توجه به رفرنس متافاز ۲ درسته اما تو جزوه نوشته پروفاز ۲
محمدمهدی طاهریان
4 ماه پیش
اگه در چرخه در نظر بگیریم بعد به وجود اومدن جسم زرد پروژسترون ترشح میشه اما اگه کلی و تو خون در نظر بگیریم قشر فوق کلیه میسازه و کلا لفظ ( شروع ترشح هورمون جنسی مثلا پروژسترون یا استروژن لفظ غلطیه)
عرشیا بتیانه
2 ماه پیش
جواب سوال اولت میشه پروفاز2
عرشیا بتیانه
2 ماه پیش
جواب سوال دومت میشه بعد تشکیل جسم زرد پروژسترون ترشح میشه
Maedeh karami
9 ماه پیش
سلام وقت به خیر دوتا سوال برام پیش اومد:1-یعنی ما باید طبق گفته های استاد اینطوری برداشت کنیم که در روز 14 استروژن هم ناگهانی زیاد و هم ناگهانی کم میشه؟ که اینطوری باعث میشه رشد دیواره ثابت بمونه؟ و 2- اینکه آیا میشه گفت که پروژسترون هم در افزایش ضخامت دیواره داخلی رحم نقش داره؟
تارا اجاقلو
8 ماه پیش
سلام وقت بخیر توی جزوه یه اشاره هایی شده اونطور ک میگید درست ب نظر میاد ولی برا منم سواله ولی برا سوال دومتون: استاد تو قسمتای آخر فیلم اشاره کردن در روز ۲۱ max استروژن و پروژسترون رو داریم ک درواقع دستور تخمدان باعث افزایش بافت در رحم میشه ک تا روز ۲۴ طول میکشه پی پروژسترون هم تاثیر داره
پریسا رسولی
1 سال پیش
تویی کتاب نوشته در انتهای دوره با کاهش استروژن و پروژسترون و .. قاعدگی رخ میده ولی اینجا استاد گفت که در روزهای اول ۱ تا ۷ تعریف دقیق قاعدگی توی کتاب نیست ؟
(1)
Ayla ....
1 سال پیش
ریزشیا افزایش چرخه داخلی رحم بهچی وابسته؟؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سوالتون رو متوجه نشدم لطفا دقیقتر بگید ریپلای نباشه 🌷
Ayla ....
1 سال پیش
من نمیفهمم اینجا روز چهاردم بیشترین مقدار استروژن ولی روز ۲۴بیشترین اندازه دیواره رحم داره مگه اینطوری نیست که هر چقدر استروژن بیشتر باشه دیواره هم بیشتره
He!ya
1 سال پیش
ترشحات روز ۱۴ یعنی متوقف میشه ؟ برخلاف روز ۲۴
He!ya
1 سال پیش
دقیقه ۷:۱۴
محمد مهدی احمدوند
1 سال پیش
محمد عباسی
2 هفته پیش
اره در طول مدت قاعدگی استروژن تدریجی زیاد میشه.قاعدگی ابتدای دوره ی جنسی هست همون تقریبی 7روز اول که در طول 7 روز اول فولیکول ما تقریبا نابالغه و دارای اووسیت اولیه هست که گفتیم حتی هنوز این اووسیت در مرکز واقع شده . این سه نوع یاخته همراه با خون قاعدگی دوره ی بعد از بدن خارج میشه چون میدونی اووسیت ثانویه زمانی وارد لوله ی رحمی میشه که حدود روز 14دوره ی جنسی هست و 2یا 3 روز بعدش این یاخته ها وارد رحم میشن که ما در این روز ها قاعدگی نداریم پس این یاخته ها میمونن تا با قاعدگی دوره ی بعد از بدن خارج شن