یادبگیریم 3:رسم توابع قدر مطلق ترکیبی
4.9/5
(423 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
𝓩𝓪𝓱𝓻𝓪 𝓂𝑜𝓇𝒶𝒹𝒾𝒶𝓃
1 ماه پیش
گزینه ۱؟!
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
محمدطاها مسعودی
1 ماه پیش
من متوجه شدم ، فقط خط y=x رو چطور کشیدن و خط y=-x رو متوجه نشدم ( قضیه ۱ هم متوجه شدم )
پارسا روزامید
3 ماه پیش
میشه یکی تفاوت تیپ ۱ و تیپ ۲ رو بگه؟
(1)
محمدجواد عامری فر
2 ماه پیش
سلام دوست عزیزتوی تیپ اول قدر مطلق اگه قدر مطلق از عبارت حذف کنیم میبینی که عبارتت یه عبارت خطی درجه 1 شده شبیه y=mx+b شده ولی در قدر مطلقی تیپ 2 قدر مطلق به دور کل عبارته و عددی یا ایکسی بیرون عبارت نیست امیدوارم با این توضیحات و تطابقشون با جزوه و نگاه و تمرین متوجه شده باشید
(1)
رقیه مرمزی
3 ماه پیش
خیلییی سخته
نازنین زهرا مرسلو
3 ماه پیش
چندبار نگاه کنید و نمونه سوال هارو خودتون حل کنید و نمونه سوال بیشتر از اینترنت حل کنید بهتر متوجه میشید
آرمیتا اسماعیل پور
4 ماه پیش
یعنی ریشه داخل قدر مطلق رو باید برای دوتاشون بزاریم یا فرق نمیکنه اگه مثلا برای بالایی بزاریم برای پایینی نزاریم ؟
باران مشاقی
4 ماه پیش
این مدل از همه سخت تر بود قاطی کردم☹️
(1)
سید محمد متین رشادی
4 ماه پیش
هر جاش مبهم بود بگو توضیح بدم 🌷 ریپلای نباشه 🌷
پوریا مهری
7 ماه پیش
مگه قدر مطلق منفی رو مثبت نمیکنه پس چرا چیزی که از قدر مطلق بیرون امده منفی میشه
نازنین زهرا مرسلو
3 ماه پیش
منفی نمیشه قرینه اش میشه
ایمان حاج رضابیگی
9 ماه پیش
یه نمونه دیگه تابع قدر مطلقی هست که بهصورت f(|x|) هستش ؛ اونو استاد تدریس نکردن؟
روژان کنگرانی فراهانی
8 ماه پیش
همون نمودار توابع قدر مطلقی نوع دوم هست
خدا بزرگه :)
10 ماه پیش
الان اینجا چون ضریبی که ایکس به توان 2 گرفته،خودشو به تنهایی نشون نمیده و با مقایسه کردن میتونیم بفهمیم چه اثری گذاشته؛ استاد کار خاصی باهاش نکردن درسته؟
سارا قهرمانی
10 ماه پیش
نه درسته..کاری نکرده باهاش
(1)
خدا بزرگه :)
10 ماه پیش
من هنوز برام جا نیفتاده . اینکه ما میگیم حاصل قدر مطلق هیچوفت منفی نمیشه. و اگر داخل قد مطلق منفی شد، برای حاصلش باید قرینهاش بیاد بیرون و قرینه ی منفی هم میشه مثبت دیگه. غیر اینه؟ انگاری برای قرینه ما خودمون یه منفیه دیگه بهش میدیم که مثبت بشه. پس چرا وقتی استاد دارن میگن قرینه اش میاد بیرون، بازم همون x- رو نوشتن! لطفا یجوری بگید که بفهممش😢
(1)
فاطمه حسینی
10 ماه پیش
ببخشید یه سوال دیگه هم دارم اینکه اون جا هایی با قرمز مشخص کردم متعلق به x هاست؟ چون اون بالای محور زرد رنگ کشیدم متعلق به yبود و رسمش کردیم.اگر سمت راست، زرد رنگبخواهد قرینه شود اون قسمت قرمز ،پایین سمت راست قرینه می شه درسته؟
فاطمه حسینی
10 ماه پیش
بچه ها _۲پشت ایکس دو چی شد موقعی ک میخواستیم تابع رسم کنیم؟؟
سید محمد متین رشادی
10 ماه پیش
این نمودار منفی ایکس دو به علاوه یک هست که ما در قسمت ایکس های منفی رسمش کردیم
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷