تست 2

5/5
(340 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

آشنایی با نمودار توابع شامل قدر مطلق

50 ساعت تدریس رایگان زیست کنکور برای دریافت ویدیو ها شماره ت رو وارد کن
سوالات دیگران
ااصیه / | آکادمی امروز

ااصیه /

3 ماه پیش

یوهوووو بلخره یاد گرفتم رسمشوو

(3)

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

3 ماه پیش

درود بر تو😂❤️

شایان رزاق | آکادمی امروز

شایان رزاق

1 ماه پیش

تبریک به شما

آخه اینا رو استاد جوری میگه که ما دهمی ها متوجه نمیشیم.کاش یکم واضح تر میگفتن نمودار توابع قدر مطلقی تیپ 3 کلا نفهمیدم استاد چی گفت

(3)

جواب به صورت صوتی می باشد:)

@سید محمد متین رشادی باشه ممنون اما بعدا تو سال های بعد هم می خونیم یا نه

ندا نعمتی | آکادمی امروز

ندا نعمتی

6 ماه پیش

متاسفانه متوجه نشدم سوالم قسمت صورتی رنگ هست که شده مثل قسمت آبی رنگ بالا فقط چون منفی داره باید برعکس بشه درسته اگه نه لطفا برام کتبی توضیح بدین ممنون میشم اگه منظورتون این هست اول منفیxبه توان دو رسم میکنیم بعد یکی میاریم پایین چرا با قرینه ش دوتا راه حل یکی نمیشه؟ کلا گیج شدم

(2)

ندا نعمتی | آکادمی امروز

ندا نعمتی

6 ماه پیش

ندا نعمتی 25 ثانیه پیش سلام تو تست ۲ اگه توبازه xهای کوچکتر از صفر که شد X^2-1- اگه از یک منفی فاکتور بگیریم دوباره میشه همون تابع xبه توان دو بعلاوه یک که با این حساب باید گزینه یک جواب باشه لطفا کمکم کنین چرا شد گزینه3 منکه متوجه نمیشم !!!

Asal Jamshidi | آکادمی امروز

Asal Jamshidi

1 سال پیش

سلام ببخشید من این سوال تمرین یادبگیریم رو متوجه نمیشم چرا باید برای کمترین مقدار ریشه رو جایگذاری کنیم؟ مثلا همین تست قبلی که استاد حل کردن y ریشه هاشون کمترسن مقدار نیست!

(1)

سلام ما برای اینکه بتونیم نمودار رو رسم کنیم از ریشه ها استفاده می‌کنیم و لزوما عدد به دست اومده از ریشه ها جواب سوال ما نیست

راضیه جلیلی | آکادمی امروز

راضیه جلیلی

11 ماه پیش

کمترین مقدار تابع ینی نمودارشو رسم کنی ببینی کمترین بردت یا y روی نمودار چنده

سلام چرا تمرین هایی که بارگذاری کردید باز نمیشه میزنه صفحه مورد نظر یافت نشد

آره مشکل منم هست ....

سلام و درود اگر مشکلتون هنوز رفع نشده با پشتیبانی‌ آنلاین سایت مطرح کنید

سلام این قسمت چطوری محاسبه شد؟

:/ صدا نداره

سلام منظورم جمع عبارت هست 🙏

پس اینجا که x(x)+x/x هست چجوری x2+1 در اومد؟ دقیقه 1:7

@حنانه امام دادی سلام و درود وقتتون بخیر دقت کنید وقتی قدرمطلق داریم و میخوایم جمع کنیم باید بیاریمش بیرون از قدر مطلق و تکلیفش مشخص بشه پس بازه بندی میکنیم برای ایکس های بزرگتر از صفر همون‌طور که شما گفتی بدون تغییر از قدر مطلق میاد بیرون ایکس در ایکس ضرب میشه و تبدیل میشه ایکس به توان دو ایکس به روی ایکس هم میشه ۱ در نهایت میشه ایکس دو به علاوه یک

(1)

@سجاد اسماعیلی متوجه شدم ممنون😅🌹

(1)

Marzieh ... | آکادمی امروز

Marzieh ...

2 سال پیش

سلام اگه تو این تیپ دوتا قدر مطلق با ریشه های متفاوت باشه چجوری حل میشه؟

(1)

Marzieh ... | آکادمی امروز

Marzieh ...

2 سال پیش

خیلی ممنونم

(1)

. . | آکادمی امروز

. .

1 سال پیش

میشه برای فهم بهتر این مثال را حل کنید

نرگس رحیمی | آکادمی امروز

نرگس رحیمی

tik

1 سال پیش

@. . جواب به صورت صوتی می باشد:)

(1)

@نرگس رحیمی سلام چرا این تیپی که شما میگین رو استاد تست حل نکردن یعنی ممکنه تو کنکور نیاد لطفاً برام حلش کنید و بفرستید من بیشتر متوجه بشم

@نرگس رحیمی سلام چطور نیاز به تعیین علامت داره

نرگس رحیمی | آکادمی امروز

نرگس رحیمی

tik

1 سال پیش

@محمدجواد ظهیری اصل سلام وقتتون بخیر باشه سوالات متنوع هستند مهم اینه مفهوم قدرمطلق رو درک کنید شما بنابر توضیحات بنده سعی کنید حلش کنید بعد اگر در روند حل مشکلی داشته باشید من کمکتون میکنم

نرگس رحیمی | آکادمی امروز

نرگس رحیمی

tik

1 سال پیش

@محمدجواد ظهیری اصل منظورتون چیه ؟ اینکه یه عبارت بصورت خودش یا قرینه اش از داخل قدرمطلق بیرون بیاد به چی بستگی داره ؟ به + و - بودنش پس باید تعیین علامت کنیم

سلام این تابع ها خیلی سختن هر کاری میکنم نمیفهمم

سلام خانم فتحی وقت بخیر نگران نباشید همه رو در فصل تابع بصورت کامل خواهید آموخت این قسمت صرفا مقدمه محسوب میشه

سلام. ببخشید مگه 1 و 1- توخالی نیستن؟ پس چرا استاد وقتی برد تابع رو نوشت کروشه گذاشت؟ مگه وقتی توخالی هس نباید پرانتز بذاریم؟

سلام علی جان خسته نباشی زیر همین عبارت ما برد رو بیان کردیم حالا داریم یجور دیگه نمایشش میدیم میخوایم از اعداد حقیقی چیزایی که نیستن توی برد رو کم کنیم و هرچی میمونه میشه برد ما خب وقتی ۱ و منفی ۱ توی برد نیستن پس وقتی میخوایم ازش کم کنیم باید با کروشه نوشته بشه که اینا از توی اعداد حقیقی برداشته بشن

(1)

@سجاد اسماعیلی اها ممنونم زحمت کشیدید لطف کردید

(1)

  کارو   شکری | آکادمی امروز

کارو شکری

2 سال پیش

سلام چرا این مبحث اینقدر سخته 😟😟 اصلا متوجه اش نمیشم

سلام کارو جان وقتت بخیر درس اول فقط برای آشناییه و طبیعیه توش مشکل داشته باشی چون بقیه فصل ها رو ندیدی هنوز نگران نباش بعد از آموزش کامل باید یک دور این فصل رو ببینی تا خوب متوجهش بشی

(1)

واقعا بهترین استاد هستن کاملا مسلط و عالی توضیح میدن

(3)

سلام و وقت بخیر خوشحالیم از رضایت شما :)

سلام و خداقوت من از این ۲ تست ها هیچکدومش رو متوجه نشدم اگر امکانش هست یه توضیحی بدین

پاسخ بصورت ویس قرار گرفت.

سلام خسته نباشید راستش من خوب متوجه نشدم که چطوری حل کردند مثلا اونجا که نوشتن xدر x_2 چرا برای هر دو xجدا ریشه گرفتن مگه نباید وقتی چنین عبارتی و مینویسیم xرو در پرانتز ضرب کنیم میشه این قسمتش. و توضیح بدید؟؟

سلام خانم درویشی وقتتون بخیر متوجه نشدم سوالتون رو در این تست x-2 نداریم اگر امکانش هست واضح تر و یا با عکس مطرح بفرمایید

سلام خسته نباشید ببخشید اگه یه سوال مثل همین مثال باشه یعنی تیپ 3 باشه و دوتا قدر مطلق هم داشته باشه اما قدر مطلق ها مثل هم نباشه مثلا یکی x و قدر مطلق بعدی x+2 باشه اون وقت دیگه چه جوری بازه بندی صورت میگیره؟

سلام پوریا امیدوارم حالت خوب باشه، بازه بندی رو ما بر اساس ریشه داخل قدر مطلق انجام میدیم .

@سجاد اسماعیلی ببخشید یکی از دوستان سوال پرسیدن شما هم پاسخ ش رو فرستادین این قسمت که مربوط به حالت بندی هست مگه نگفتیم یبار ریشه رو بزرگتر مساوی میزاریم یبار کوچیک تر مساوی همون ریشه ما دو تا ریشه داریم منفی دو و صفر من اینجوری نوشتم این غلطه؟ و اینکه میشه رسمش کنین بی زحمت من متوجه نشدم الان چطو باید اینو رسمش کرد خیلی ممنون💜

@اسما شکرنژاد سلام و درود امیدوارم به کارتون بیاد :)

@سجاد اسماعیلی خیلی ممنون لطف کردین 💜🙏🏻

(1)

@سجاد اسماعیلی سلام خسته نباشید . من از شکل چیزی نفهمیدم ولی این چیزی که خودم کشیدم درسته ؟ حس میکنم باهم فرق دارن . نمی‌دونم 🤌🏻😅

(1)

@هانیه بختیاری همه چیش اکیه. اون قسمت هایی که قرمز نوشتین مرتبط نیست

(1)

@سجاد اسماعیلی کدوم قرمزا ؟ کنار هر نمودار ناحیه بندیشو نوشتم آخه 🤔

(1)

@هانیه بختیاری با خودکار قرمز کنار محاسبات توی مربع گذاشتین

(1)

@سجاد اسماعیلی آهان 😅 نه اونارو برای خودم نوشتم مربوط به سوال نیست 😁

(1)