یادبگیریم3:مسائل برایند نیروها(قسمت دوم)
4.9/5
(256 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
فهیمه فلاحتی
1 ماه پیش
سلام دوستان من جزوه های پزشکیتو رو پرینت سیاه و سفید گرفتم دیگه به کارم نمیاد و کاملا نو هستن . الان اگر بخواین برین بخرید میشه 13 میلیون ولی من به قیمت خیلی کمتر میفروشم. در صورت تمایل خرید لطفا شماره تماستون یا آیدیتون رو بزاریئ باهاتون ارتباط بگیرم. جزوه های دهم و یازدهم سیمی هستن حدود سه تا رو نوشتم ولی بقیه نو هستن جزوه های دوازدهم نو و سیمی نشده هستن
زینب مرادی
5 ماه پیش
سلام وقتتون بخیر تو هفتمین سوال که ذره ها روی محور بود من از روش ۹۰ نرفتم تبدیل واحد انجام دادم جواب F31=۰۰/۴ بدست اومد چون ۱۰ به توان ۹ با ۱۰ q1 میشه ۱۰ به توان ۱۰ و با دوتا ۱۰ به توان ۶ جواب میشه ۱۰ به توان منفی دو که ضربدر ۴ میشه اشتباه انجام دادم ؟
علی رادمهر
7 ماه پیش
به الله یگانه ای که امام مهدی خلیفه الله علی ارضک امام غریب تنهای آواره را خلق کرد برای ظهور و سلامتی آقا مهدی علیه السلام صلوات ببخشید سوالی دارم ببخشید اگر برآیند نیروهای الکترویکی فقط در به طور مثال کیو ۲ صفر بود آن موقع جواب کیو ۲ منفی میشود یا مثبت آیا هم منفی میشود و هم مثبت؟
امیرعباس غلامی
6 ماه پیش
امکان داره هم منفی بشه هم مثبت چون نیرو های وارد بهش یکی باهاش هم نام بوده یکی نا هم نام پس خودش هم منفی میشه هم مثبت ولی استاد گفتن برای فهمیدن علامت اون یکی بار ها مثبت در نظر بگیریمش.اما چون برایند نیرو های وارد بهش صفر شده اون دو بار دیگه قطعا نا هم نامند
(1)
نازنین زهرا رماحی
7 ماه پیش
چطوری حساب کردید که dبرابر با سه ایکس شد
نیما مسعود
6 ماه پیش
خب انشاالله تا ساده کردن و جذر یاد گرفته باشی بعد اینکه جذر می گیریم طرفین رو بر هم ضرب میکنم که میشه d-x=2x از اونجا هم x می ره پیش 2x مثبت میشه و با هم جمع می شن d=3x همین
ساجده علی پور
7 ماه پیش
سلام جواب چی یادگرفتی چند میشه ؟
(1)
نرگس بشیریان
7 ماه پیش
سلام من xرو ۱۰در اوردم
(2)
(1)
مریم محمد میرزایی
5 ماه پیش
اره منم ۱۰ بدست اوردم
روژان کنگرانی فراهانی
8 ماه پیش
این قسمت که برایند نیروی وارد بر بارها برابر ضفر هست
ابوالفضل بیگدلو
8 ماه پیش
0000
(1)
روژان کنگرانی فراهانی
8 ماه پیش
سلام یک سوال چرا ما اینجا نقطه سوم رو نزدیک بار کوچکتر گذاشتیم
سید محمد متین رشادی
8 ماه پیش
ملیکا براتی
6 ماه پیش
خب باید طبق همونا بریمدیگ؟