یادبگیریم3: لوله های U شکل با سطح مقطع یکسان

4.9/5
(334 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

لوله های U شکل

تست لوله های u شکل
تست لوله های u شکل

`01:38

1 تمرین

 لوله های U شکل با سطح مقطع متفاوت
لوله های U شکل با سطح مقطع متفاوت

`01:04

1 تمرین

سوالات دیگران
. رحیمی | آکادمی امروز

. رحیمی

1 هفته پیش

سلام وقت بخیر خب اونطوری گزینه ۳ میشه چرا حتما باید در نظر بگیریم چگالی دومی بیشتر هست ؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

Sara Beyok | آکادمی امروز

Sara Beyok

3 ماه پیش

یسوال اینجا باید تبدیل یکا کنیم درسته؟؟؟؟ من تبدیل یکا کردم درست در نیومد ولی وقتی تبدیل یکا نکردم cmرو شد گزینه ۳

چرا باید 6 رو 0/06 کنیم؟ و 10 رو 0/1؟

چونکه ۶cm بوده ولی صورت سوال بر حسب m خواسته ضرب در ۱۰ بتوان ۲- میکنیم که تبدیل به متر بشه و ۰/۰۶ بدست بیاد برای ۱۰ هم همینطور در ۱۰ بتوان ۲- ضرب میکنیم که بشه۰/۱

چونکه ۶cm بوده ولی صورت سوال بر حسب m خواسته ضرب در ۱۰ بتوان ۲- میکنیم که تبدیل به متر بشه و ۰/۰۶ بدست بیاد برای ۱۰ هم همینطور در ۱۰ بتوان ۲- ضرب میکنیم که بشه۰/۱

پاسخ گزینه ۳

بالای مایع p1 B وجود نداره اون که زیرش،هست پس چرا نوشتش؟

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

5 ماه پیش

جواب به صورت صوتی می باشد:)

گزینه 3

تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷

جواب چی یاد گرفتی میشه گزینه ۳

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

6 ماه پیش

جواب گزینه ی 3 میشه

میشه گزینه ۳

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

6 ماه پیش

👍

استاد تبدیل سانتی متر جیوه به پاسکال و برعکسش رو کدوم ویدئو گفتید من پیدا نکردم

کوثر مهتری | آکادمی امروز

کوثر مهتری

7 ماه پیش

جواب سوال چی میشه؟؟

جواب به صورت صوتی می باشد:)

کوثر مهتری | آکادمی امروز

کوثر مهتری

6 ماه پیش

@امیتیس حسینی جواب چی میشه عزیزم؟!

کوثر مهتری | آکادمی امروز

کوثر مهتری

6 ماه پیش

@امیتیس حسینی جوابم اصلا داخل گزینه ها نیست

جواب چی یاد گرفتی گزینه3

(2)

کوثر مهتری | آکادمی امروز

کوثر مهتری

7 ماه پیش

چطوری شد گزینه ی ۳ ؟!

@کوثر مهتری پیام پایینی گفتم.اگر مشکلی داشت وویس بگو💖

آیدا صالحی | آکادمی امروز

آیدا صالحی

9 ماه پیش

سلام در دقیقه ۱۵.۲۹ داخل شکل پی صفر داده اینجا چرا پی صفر استفاده نکردن ؟

سلام اسکرین بفرستید ویدیو برام باز نمیشه ریپلای نباشه 🌷

Ayla .... | آکادمی امروز

Ayla ....

8 ماه پیش

همونطور که جی عدد ثابته وخط میخوره پی صفر هم خط میخوره

ببخشید مگه نگفتیم اونیکه فشار بیشتری دارد سطح آزاد پایین تری دارد پس چرا برای سوال چی یاد گرفتی شکل رو اینطوری کشیده که اونیکه فشار بیشتری داره سصح آزاد بالا تری هم داره؟؟

اونیکه چگالی کمتری داره سطح ازاد بیشتر و فشار بیشتری داره و اونیکه چگالیش بیشتره ته نشین تره و سطح ازاد کمتر و فشارکمتری داره. این از اصل داستان... حالا، تو این سوال ساختار شکل اشتباهه چون مایع دوم که چگالیش بیشتره طبق اونچه گفتیم باید سطح ازادش کمترباشه ولی بیشتر شده.

این برام همیشه سوال بود هر پشتیبان و کارشناس اکادمی امروزی که اینجاس میشه بگه فشار تو نقطه Aبیشتره یا B!؟!؟

(1)

هردو نقطه درون یک مایع هستن ، که جیوه هس و نقطه B عمیق تره پس فشار بیشتری هم داره . چدن فشار در مایعات و دونقطه در یک مایع به ارتفاع بستگی داره

(1)