یادبگیریم5: لوله های U شکل با سطح مقطع متفاوت
4.8/5
(237 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
محیا موسوی
1 ماه پیش
چرا 5x؟؟ استاد گفتن اگه بگه بالا تر میره به صورت ضرب دری جایگزین میکنیم که میشه ۴x
پریا انوشا
2 ماه پیش
جواب چی یاد بگیریم گزینه 3 هست؟
سید محمد متین رشادی
2 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
شیرین مهندس سامان
3 ماه پیش
سلام میشه این سوال را توضیح بدید : درشکل مقابل قطر مقطع لوله ی باریک و پهن به ترتیب ۲cmو۱۰cmاست در لوله ی باریک چند گرم روغن بریزیم تا سطح آب در لوله ی پهن ۲cmبالا بیاید چگالی آب:1g/ cmمکعب ،پی ۳ ومایع در لوله سر ریز نمیشه میشه بگید چرا ۲۵ ضربدر ۲ شده واون ۲۵ صدم که کسریه چطوری محاسبه شده فورمول چگالی ۱×۱۰به توان منفی ۴ از کجا محاسبه شده لطفا پاسخگو باشید
سید محمد متین رشادی
3 ماه پیش
سلام متاسفانه خوانا نیست لطفاً یا از یک زاویه بهتر عکس بفرستید یا مجدد متن سوال رو بصورت خوانا تر ارسال کنید ریپلای نباشه 🌷
حسین اسماعیل زاده
5 ماه پیش
سلام گزینه ها اشتباهه جواب میشه ۲۰
معصومه ربیعی
5 ماه پیش
سلام جواب میشه گزینه۱ چون گفته جیوه چقد میره بالا که منظور لوله سمت چپه و چون سطح مقطع لوله سمت راست۴پس جیوه به اندازه۴xمیره بالا شما فک کنم فشار رو حساب کردین
نسیم زاهدی
5 ماه پیش
جواب چی یاد گرفتی گزینه چند ؟
(1)
سید محمد متین رشادی
5 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
پرنیا غنمی
5 ماه پیش
گزینه 1
سید محمد متین رشادی
5 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
نرگس یاراحمدی
6 ماه پیش
جواب یاد بگیریم ۵ بچه ها میشه گزینه ۱ یا ۳ چون تو پاسخنامه انگار اشتباه نوشته شده
سارا آسیایی
5 ماه پیش
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷