تست8

4.8/5
(259 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

کار

تست کار نیروی ثابت
تست کار نیروی ثابت

`00:33

1 تمرین

کار کل
کار کل

`00:37

1 تمرین

سوالات دیگران
... ‌ | آکادمی امروز

... ‌

3 ماه پیش

براچی اینجا Fnet برابر شد باFk؟

چون فقط نیروی Fk بهش وارد میشه

سللم دراین سوال هرچی دوجسم میذاریم رو هم میره عقب جسم نمیاد جلو

Ayla .... | آکادمی امروز

Ayla ....

7 ماه پیش

الان این منفی فرمول نذاشتن چون همجهته نیروی اصطکاک

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

7 ماه پیش

بله دقیقا 👍

(1)

Fنت چیه ؟ چه موقع هوایی باید ازش استفاده کنیم؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

ممکنه این سوال رو توضیح بدین من متوجه نشدم

سلام https://emrooz.ir/cbgstbc-8199?comment_id=538715#comment-538715 چک کنید این ویس رو دقت کنید که اون نیروی ۲۰ نیوتون داره به کل مجموعه وارد میشه

..  . | آکادمی امروز

.. .

11 ماه پیش

سلام ببخشید چرا اینجا شتاب کل مجموعه رو که میخوان حساب کنن نیروی خالص رو ۲۰نیوتون میگیرن در حالی که چون کل مجموعه هس شامل fkهم میشه دیگه میشه توضیح بدید؟

BTMN ‌ | آکادمی امروز

BTMN ‌

1 سال پیش

واقعا نفهمیدم چرا جسم بالایی به سمت چپ حرکت میکنه؟؟

سلام رفیق کاری نداره دو تا جعبه رو بذار رو هم و امتحان کن . زیری رو بکشی ، بالایی به خاطر اینرسی دوست داره حالت سکون خودش رو حفظ کنه . پایینی میره جلو ، بالایی جا میمونه و با حرکتی به عقب، از پشت میفته پایین

(1)

BTMN ‌ | آکادمی امروز

BTMN ‌

1 سال پیش

@شفیقه جعفریان آهان با لختی میشه توضیحش داد دمت گرم رفیق♡

(1)

سلام مگه استاد نگفت کل مجموعه پس چرا فقط توی F نت نیرویی که به جسم سه کیلوگرمی وارد میشد رو گذاشت چرا اصطحکاکو نزاشت

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

سلام ببین Fnet که به جسم ۳ کیلویی وارد میشه با Fnet که به جسم دو کیلویی وارد میشه متفاوت هست توی جسم ۳ طبق گفته سوال ما اصطکاک نداریم اما توی‌دومی داریم

مائده حسنی | آکادمی امروز

مائده حسنی

1 سال پیش

چرا در مرحله اول شتاب رو حساب کرد؟ به شتاب چه ربطی داره؟

اف نت مساویه چیه ؟ Fnet=ma هست دیگه

سلام مگه استاد نگف کل مجموعه پس چرا فقط توی F نت نیرویی که به جسم سه کیلوگرمی وارد میشد رو گذاشت چرا اصطکاکو نزاشت

(1)

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

سلام Fnet برایند همه نیروها هست و همه نیروهای موثر بر جسم توی اون حساب شده

چرا شتاب رو حساب میکنیم؟؟.؟؟؟

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

سلام طبق قانون دوم نیوتون، برایند نیروها برابر با ضرب جرم در شتاب هست. ما از شتاب برای مرحله دوم استفاده می کنیم تا نیروی اصطکاک وارد بر جسم دوم رو بدست بیاریم

(1)

یسوال مگ نگفتن جسم بالا هنگام جابجایی ب سمت چپ حرکت میکنه؟ خب دیگه پس نیروی اصطکاک مگ درجهت چپ نمیشه؟ ینی منفی!؟ متوجه نشدم چیشد کلا🥺

جواب به صورت صوتی می باشد:)

(1)

سلام خانم. ببخشید یه سوال دارم . شما چطوری روزانه ۵۰۰ دقیقه فیلم می‌بینید ؟ از قسمت پیوستگی دیدم که ساعات مشاهده ویدیو هاتون بالاست . چطوریه؟ وقت میکنید تست کتاب کمک اموزشی کار کنید؟ یعنی منبعتون فقط فیلم های آکادمیه ؟

حدیث رشنو | آکادمی امروز

حدیث رشنو

1 سال پیش

سلام من اصلا این سوال رو متوجع نمیشم که چرا از maاستفاده میکنیم

(1)

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

سلام شما باید بتونی برایند نیروها رو حساب کنی تنها روشی که با توجه به داده های این سوال میتونی برایند نیروها رو بدست بیاری استفاده از قانون نیوتونه که میگه برایند نیروها برابر با ضرب شتاب در جرمه

(2)

🫀 Mobina | آکادمی امروز

🫀 Mobina

1 سال پیش

فرمول اصطکاک ma هستش؟ میشه اون ma رو توضیح بدید

ma فرمول مربوط به نیروی خالص وارد بر یک جسم هست نه فقط اصطکاک

خیلی سوال خوبی بود

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

1 سال پیش

🙌😎