تست9

4.9/5
(251 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

کار

تست کار نیروی ثابت
تست کار نیروی ثابت

`00:33

1 تمرین

کار کل
کار کل

`00:37

1 تمرین

سوالات دیگران

سلام چرا مسافت رو بدست اوردیم مگه جابه جایی نباید باشه جابه جایی هم صفره پس کار صفر میشه چرا مسافت

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

5 ماه پیش

جواب به صورت صوتی می باشد:)

@زینب مقدم خب خود استاد تو یادبگیریم گفت مسیر حرکت مهم نیست فقط جابه‌جایی مهمه؟؟ بعد هم نگفت برای نیرو اصطکاک فرق می‌کنه آخری جواب درست کدومه؟

چرا شد منفی ؟

سلام:) ببین داخل خود سوال گفته اندازه نیروی اصطحکاک جنبشی 2N هستش. وقتی میگه بزرگی یا اندازه یعنی قدرمطلقشو به ما گفته ولی ما میدونیم ک نیروی اصطحکاک منفیه.

غزل غضنفری | آکادمی امروز

غزل غضنفری

10 ماه پیش

من فیلم تست 10ندارم

https://emrooz.ir/cbgstbc-60818

..  . | آکادمی امروز

.. .

11 ماه پیش

https://emrooz.ir/cbgstbc-8200?comment_id=703493#comment-703493سلام ویستون رو گوش دادم پس یعنی اگه نیروی اتلافی بود جابه جاییش رو همون مسافتش در نظر میگیریم و کاری به این نداریم که برمیگرده سرجاش؟ حالا اگه کار نیروی f رو بخواد که مثلا ما بهش وارد کردیم چی؟ اینجا صفره؟

..  . | آکادمی امروز

.. .

11 ماه پیش

سلام ببخشید اینجا مگه برنمیگرده سرجاش خب انگاری که اصلا dنداریم صفره چون برگشته سرجاش میشه توضیح بدید؟

سلام https://emrooz.ir/cbgstbc-8200?comment_id=672645#comment-672645 اینجا توضیح دادم

سلام میشه جواب تست ۱۰ رو بگید که چطور بایدکرد نیروی اصطکاک رو بدست بیاریم

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

https://emrooz.ir/cbgstbc-60818 سلام حلش خدمت شما 🪷

سلام ببخشید میشه لطفا تست ۱۰ را حل کنید و بگیید چجوری کار نیروی اصطکاک را میشه به دست آورد

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

سلام ویدیوی حلش اینجا هست https://emrooz.ir/cbgstbc-60818

من اینو متوجه نشدم

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

https://emrooz.ir/cbgstbc-8200?comment_id=545548#comment-545548 این کامنت رو چک کن

مهسا غلامی | آکادمی امروز

مهسا غلامی

1 سال پیش

سلام ببخشید میشه بگید بقیشو چکار کنم اشتباه در میاد جواب جوری که دارم میرم

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

سلام راه حلت رو بفرست

زهرا کرانی | آکادمی امروز

زهرا کرانی

1 سال پیش

روش حل تست ۱۰ چطوریه؟ fk رو چطور باید بدست اورد؟

ببخشید میشه جواب تست ۱۰ رو روش پیدا کردن نیروی اصطکاکشو بگید

سلام جابجایی تو این سوال مگه صفر نیست پس چرا استاد اومدن مسافت رو در نظر گرفتن؟؟////

میشه لطفا این سوال رو هم توضیح بدید من بعد پیدا کردن fnet کار نیرو وارد شده و کار نیروی وزن رو نسبتشون رو ۱ـ میارم

سلام روش حلت رو بفرست

سلام تو این سوال چطوری کار نیروی اصطکاک رو پیدا کنم؟؟؟؟؟؟

https://emrooz.ir/cbgstbc-60818 ویدیوی حل

سلام .. متوجه نشدم چرا گزینه ۴ نشد مگه جسم به حالت اولیه برنگشته خب کار میشه صفر دیگه..!؟