یادبگیریم2:یاخته جانوری و اجزای آن (غشا)
4.9/5
(888 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
نازنین زهرا مجتبایی
5 روز پیش
میشه طبق شکل غشا گفت کلسترول با فسفولیپید و سیتوپلاسم در تماس است -کلسترول در ساخت دیواره غشای درونی نقش دارد مثل فسفولیپید
فاطمه عسگری
1 ماه پیش
دیواره لقاحی اطراف سلول اوسیت ثانویه ، دیواره محسوب نمیشه
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
کتاب جدید بهش گفته پوشش لقاحی و دیواره نیست
Yasin Aryani
4 ماه پیش
آیا کربوهیدرات در غشا جانوری به یک فسفولیپید متصل میشه یا به چند تا؟
نازنین زهرا مرسلو
3 ماه پیش
در شکل نشان داده شده به سر یک فسفولیپید متصل شده
(1)
سمیه جعفری
5 ماه پیش
یاخته انسان جزو یاخته جانوری محسوب میشه؟
ندا زنگنه
5 ماه پیش
بله دیگه
محمدحسین عامری
4 ماه پیش
اره همه انسان ها جونورن
مبینا فلاح
7 ماه پیش
سلام سلام هیچی نمیفهمم
عرفان احمدوند
7 ماه پیش
سلام سلام به....
(1)
یگانه کشاورز
5 ماه پیش
سلام از اول ببینید و اشکال تان را میتوانید پیدا کرده و رفع اش کنید
محمدحسین عامری
4 ماه پیش
لف بده
احمدرضا صالحی فیض
7 ماه پیش
سلام درغشای سلول جانوری کلسترول با بیرون سلول یا درون سلول(سیتوپلاسم) در تماسه؟!
(1)
سیما محمدی
7 ماه پیش
سلام در شکل همچین چیزی نیس واستاد هم اشاره ای بش نکردند
احمدرضا صالحی فیض
7 ماه پیش
سلام درغشای سلول جانوری کلسترول با بیرون سلول یا درون سلول(سیتوپلاسم) در تماسه؟!
(1)
فاطمه برکانی
8 ماه پیش
درهمه ی سلول های انسان دنا وجو دارد
ستایش نعیمی
8 ماه پیش
غلطه میتونه گلبول قرمز بالغ و بگو که هسته نداره پس دنا هم نداره
روژینا حوری
8 ماه پیش
اخه مگه کربوهیدرات ها توی هردو لایه دیده نمیشن منظور استاد چیه که میگه (فقط توی لایه خارجی مشاهده میشوند)
(1)
فاطمه عباسی
8 ماه پیش
سلام. اونجایی که گفته است لایه به خاطر اون یک لایه شامل میشود. واگر گفته بود لایه ی به دو لایه شامل میشد؟ ایا درست است.
(1)
سید محمد متین رشادی
2 روز پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷