= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
زینب میرزاپور
10 ماه پیش
چرا 12 نشد؟ منم 6 رو در اوردم اما مگه دو تا کلر نداشتیم؟نباید در 2 ضرب هم میشد؟
نگار ؛
10 ماه پیش
یه تست کنکورم مال 1401 تو جزوه هست که کنارش به جای عدد علامت سواله اونو چرا استاد حل نکردن/؟
سید محمد متین رشادی
10 ماه پیش
بفرمایید لینکش https://emrooz.ir/cbgstbc-64560
(1)
نگار ؛
10 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی ممنون زحمت کشیدید
نگین منصور پور
11 ماه پیش
پس یعنی زمانی برعکسشون هم وجود داره ک پایه هامون یعنی c ها دو نوع متفاوت باشن درسته ؟
سید محمد متین رشادی
11 ماه پیش
بله چون فرق میکنه که هر کدوم از هیدروژن ها به کدوم نوع از C پیوند داده باشن 🌷
مهرداد مرادیان
11 ماه پیش
سلام وقتتون بخیر دراین فرمول باید ساختار لویسس هارو بلد باشیم یا میشه ساختار لوییس رو به صورت تخیل هم فرض کرد
سید محمد متین رشادی
11 ماه پیش
سلام ساختار لوییس رو باید بلد باشید تا بتونید با تسلط سوال رو جواب بدید
کوثر عبدی
1 سال پیش
سلام میشه این سوال رو توضیح بدید نمیفهمم چطور ۴ تا مولکول هست دو تا کلر داده با یک ایزوتوپ فسفر، سه مولکول میتونیم بنویسیم
(1)
خدا بزرگه :)
1 سال پیش
سلام ریحانه جان اگر همین تست 8 منظورته که باید بگم ما اول باید ساختار اتین رو رسم کنیم که استاد کشیدن ، خب حالا سوال گفته 2 ایزوتوپ کربن و ایزوتوپ هایی از هیدروژن که ساختگی نیست یعنی طبیعیه پس میشه 3تاهم ایزوتوپ هیدروژن.حالا به ساختار اصلی نگاه میکنی و چون دوتا ایزوتوپ کربن(c /c`) داریم شما باید با این دوتا، حالت های مختلفِ مرکز رو رسم کنی که میشن 3 تا . توی این حالت ها یه بار c با c ،یه بار c با c`،یه بارم c` با c`.حالا میریم سراغ شاخه ها یا همون هیدروژن ها که با عدد 1و2و3 مشخصشون کردیم.واسه حالت اول و اخر هرچی نوشتی یکسانه اماواسه حالت وسطی سه تا حالت به شاخه ها اضافه میشه. چرا چون شاخه ها به یک نوع ایزوتوپ کربن متصل نیستن و دوتا ایزوتوپ متفاوت در مرکز داری. درواقع باید برعکس این موارد رو به رو را هم بنویسی : 1و2 / 1و3 / 3و2. خب در حالت عادی شما (6×3) 18 حالت داشتی حالا به علاوه ی 3 میکنی میشه 21 و گزینه ی 4 رو میزنی. اوکی شد یا وویس بگیرم ؟
(1)
mahla ☆
1 سال پیش
بعد از تست هشت یه سوالی هست که جوابش توی توضیحات فیلم نیست میشه سواله رو توضیح بدید
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
این تست ۹ https://emrooz.ir/cbgstbc-64560
سبا عطایی
1 سال پیش
یاد بگیریم 4 سوال سوم رو توضیح بدین
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
ممنون میشم زیر همون ویدیو کامنت بذارید و تایمشو برام مشخص کنید 🌷🌷🌷💙
هاجر رنجبری
1 سال پیش
ما ملکول ها رو باید حفظ باشیم
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
منظورتون از حفظ بودن مولکول ها چیه؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
اگر منظورتون فرمول مولکولی انواع مولکول ها هست،نه نیاز نیست همشون رو حفظ باشید فقط اون مهمتر ها و تیپیک ها ک هتوی کتاب ازشون اسم برده رو باید حفظ باشید
فاطمه زارع
1 سال پیش
این برای سال 11 هست
ساجده عزیزی
1 سال پیش
بعد از تست 8 ی سوال مربوط به تجربی داخل 1401 هست.میشه لطفا اون رو توضیح بدید
زینب مقدم
1 سال پیش
زینب میرزاپور
10 ماه پیش
این چیزیه که نوشتم