زهرا عبد ولی
2 ماه پیش
سلام جواب صحیح و غلطا رو نمیونم پیدا کنم اگه میشه دقیقا بگین کجاست یا برام بفرستین
ملیکا احتشام تبار
4 ماه پیش
با استاد تو کتاب هایلایت کنم یا نه ؟ چون دبیرمون درس داده میتونم ؟ به نظرتون خوبه یا نه ؟
محمد چاوش سلطانی
3 ماه پیش
سلام بعضی قسمت ها رو استاد به دلیل توجه ما هایلایت میکنه وگر نه بعضی از هیلایت های استاد لازم نیست که شما هم انجامش بدید. ولی به هر حال اون قسمت های که مهم هستند از نظر خودتون هایلایت کنید چون بعدا لازم اند.
(位ブな) Фатима
4 ماه پیش
یک سوال خلوص بسیار زیاد یعنی چه
(1)
زینب مقدم
4 ماه پیش
ینی بیشتر خودشه و درصد خیلی کمی گاز دیگه وجود داره
(1)
امیرمحمد دور اندیش .
1 ماه پیش
جمع خالصه فک کنم ...🤔
فاطمه زهرا مداح
4 ماه پیش
دقیقه ۸/۲۲ اونجایی که استاد میگه از یازده کیلومتری تا حدود ۵۰ کیلومتر یعنی حدود ۳۹ کیلو متر در لایه دوم استراتوسفر قرار داریم من اینو نفهمیدم خب مگه از یازده کیلومتری تا ۵۵ کیلومتری برا لایه اول زمین نیست
پارسا شاه محمدی
4 ماه پیش
لایه ی اول که تروپسفر از صفر کیلو متر تا ۱۱ کیلومتر و لایه دوم از یازده کیلومتر تا ۵۵ که میشه ۳۹ کیلو متر طولش
الیانا شاهوزایی
5 ماه پیش
من برام پاسخ نامه دانلود نمیشه میشه یکی از پاسخ نامه عکس بفرسته ممنون میشم
سید محمد متین رشادی
5 ماه پیش
به پشتیبانی بگید این مورد رو که مشکلتون رو حل کنند در دانلود کردن
الیانا شاهوزایی
5 ماه پیش
اینجا استاد میگه تو دمای۲۰۰- درجه ،که بهش هوای مایع میگن توش اکسیژن نیتروژن و هلیم و اشتباه گفتن چون تو این دما اکسیژن نیتروژن و ارگون
پارسا شاه محمدی
4 ماه پیش
درسته
ماریا اربابی
5 ماه پیش
استاد میشه علت کاربر نیتروژن رو دوباره توضیح دهید
پارسا شاه محمدی
4 ماه پیش
کاربرد منظورت هست؟
زهرا فرجی
5 ماه پیش
ببخشید یه سوال داشتم. ان اُ دو چه گازی هست
(1)
foad Azarmina
5 ماه پیش
سلام نیتروژن اکسید هست
(1)
زهرا فرجی
5 ماه پیش
@foad Azarmina ممنون
foad Azarmina
5 ماه پیش
@زهرا فرجی خواهش میکنم 🙏
(1)
سیده زینب حسینی
5 ماه پیش
پاسخنامه یاد بگیریم کجا هست
سید محمد متین رشادی
5 ماه پیش
در قسمت دانلود ها همون جایی که جزوات بارگزاری شده
solin irani
5 ماه پیش
استاد گفتند که ما فقط در لایه اخر هواکره یعنی ترموسفر اتم داریم ، خب لایه اول هم ارگون داره مگه آرگون هم اتم نیست؟
foad Azarmina
5 ماه پیش
سلام خوب ببین گاز آرگون اتم هست بله ولی خوب مقدار خیلی ناچیزی در لایه اول وجود داره به همین خاطر از اون چشم پوشی میشود.
محمد اسماعیل پور
6 ماه پیش
چرادر لایه چهارم یون ها مثبت هست؟
(1)
solin irani
5 ماه پیش
چون در لایه چهارم که به خورشید نزدیکتره پرتوهای کیهانی به اتم و مولکول ها برخورد میکنه و اونا رو مجبور میکنه که الکترون از دست بدن و به کاتیون تبدیل بشن
(2)
ثمین شیخ علیزاده
1 ماه پیش
منم دقیقا پیدا نمیکنم:(