= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
مبینا فیض الهی
2 هفته پیش
دقیقه ۲ استاد میگن برای صورت از یه منفی فاکتور میگیریم بعد علامت های داخل پارانتز هم منفی میشه منظورم اینه منفی رو به داخل اثر دادن ؟
مبینا فیض الهی
3 هفته پیش
سلام وقتتون بخیر اینجا استاد از منفی فاکتور گرفتن بعد منفی رو به داخل پارانتز اثر دادن
سید محمد متین رشادی
2 هفته پیش
سلام کدوم قسمت؟ لطفاً تایم مشخص کنید و مجدد سوالتون رو کامل و واضح بپرسید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
الهه پیران
6 ماه پیش
نمی تونستیم اول طرفین وسطین کنیم ؟
BTMN
5 ماه پیش
نه نمیشه زمانی میتونیم این کارو کنیم که مخرج همواره مثبت یا منفی باشه که اینجا نیست
مهراوه محمودآبادی
9 ماه پیش
درود وقتتون بخیر میخواستم بدونم کی علامت نامعادله عوض میشود کی بزرگتر یا کوچکترش برعکس میشه
آمنه قدیم پور
11 ماه پیش
سلام من وقتی مخرج مشترک گرفتم یه عدد دیگه به دست اومد نمیدونم ولی انگار استاد اشتباه حل کرده
سید محمد متین رشادی
11 ماه پیش
سلام لطفاً از راه حلت عکس بفرست یا اون تایمی که حل استاد رو نفهمیدی مشخص کن ریپلای نباشه 🌷
نرگس .
1 سال پیش
منظور از ریشه تعریف نشده یعنی چی
زینب مقدم
1 سال پیش
ینی اگه سهمی مربوط به عبارت رو بکشیم، به محور x ها برخوردی نداره و یا دلتا عبارت رو حساب کنیم، منفی میشه به طور کلی ینی به ازای هیچ مقدار x، عبارت ما صفر نمیشه
(1)
رها مقدم
2 سال پیش
x+7 _ ریشش میشه منفی ۷ ولی چرا استاد نوشتن مثبت ۷
سجاد اسماعیلی
2 سال پیش
سلام و درود توجه کن که پشت ایکس یه منفی داریم یعنی عبارت ما 7+x- هست ریشه این عبارت مثبت هفت هست
(1)
سیده ربابه نوروزی
2 سال پیش
سلام گفتیم که x+7_ برابر با صفر میشه هفت رو میبریم سمت راست تساوی و داریم -7=_x منفی xبرابر با منفی ۷ بعد از هر دو منفی عاکتور میگیریم و xبرابر با هفته
(1)
هانیه مظاهری
2 سال پیش
سلام من قبل اینکه عبارت و ببرم اون طرف کسرم رو ساده کردم تابع هموگرافیکم و رسم کردم اما به جواب نرسیدم.
(1)
maryam chaghaei
2 سال پیش
حتما تو محاسباتت اشتباه کردی وگرنه منم از همین راه رفتم و جواب در اومد
مانی زرگر
2 سال پیش
سلام ببخشید نمودار اینطور توابع به صورت هموگرافیک میشه؟ برای این میپرسم چون تو فصل رسم نمودار استاد هر نمونه سوالی از توابع کسری حل کردن درجه یک بود و این تابع درجه دو هستش! رسم این تابع چطور میشه؟
(1)
مهدی مکبر
2 سال پیش
سید محمد متین رشادی
2 هفته پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷