یادبگیریم2:حل نامعادلات شامل قدرمطلق
4.8/5
(155 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
پریا انوشا
2 ماه پیش
این سوال رو اگه بخوایم با روش تعیی علامت با جدول حل کنیم چجوری میشه؟ دقیقه 9:15
شیرین مهندس سامان
4 ماه پیش
سلام وقت بخیر ببخشید چرا سوال اول شد گزینه ۲وسوال دوم میشه نمودار را رسم کنید ممنونم
نسیم زاهدی
7 ماه پیش
جواب چی یاد گرفتی هر دو سوال میشه گزینه ۲؟
سید محمد متین رشادی
7 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
پوریا خیره کش
6 ماه پیش
آره
خدا بزرگه :)
9 ماه پیش
به ترتیب گزینه ی 2 و گزینه ی 1؟؟ لطفا نگید به پاسخنامه مراجعه کنم..
خدا بزرگه :)
9 ماه پیش
عذرمیخوام دومی احتمالا گزینه ی 2 میشه . یعنی هردو گزینه ی دو
سید محمد متین رشادی
9 ماه پیش
درسته
سید محمد متین رشادی
9 ماه پیش
هر دو گزینه دو
فاطمه زهرا رمضانی مقدم
10 ماه پیش
میشه اینو حل کنید من اینایی که یا دو قدر مطلق داره یا هردو طرف xداره رو نمی فهمم
(1)
فاطمه سلطانی
10 ماه پیش
هم اینک اینجا من میتونم شکلشو بکشم نمیتونم بازشو تعیین کنم
فاطمه سلطانی
10 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی ناواضح بود
فاطمه سلطانی
10 ماه پیش
اون قسمتی ک تو تیتر تیپ سوم نوشته یعنی اگ مینوشت بالای نمودار ۴x باید بزرگتر مسافری اون عدد میذاشتیم و بعد بازه بندی؟
فاطمه سلطانی
10 ماه پیش
سلام میشه ی بار دیگ روشهایی ک واسه اینجور نامعادلات بود رو جمع بندی کنین
سید محمد متین رشادی
10 ماه پیش
سلام دقیقا چجوری نامعادلاتی؟ لطفاً یا اسکرین یه مثال رو برام بفرستید تا توضیح بدم یا از روی فیلم تایم مشخص کنید تا توضیح بدم 🌷 ریپلای نباشه 🌷
mahdi... b
11 ماه پیش
سلام ببخشد برای این سوال هم میشه از روش اول استفاده کرد؟
سید محمد متین رشادی
11 ماه پیش
سلام عزیزم منظورت از روش اول چیه؟ میخوای تایمش رو مشخص من من چک کنم یا بهم بگو 🌷 ترجیحا ریپلای نباشه 🌷
حوریه صفادوست
1 سال پیش
حل تمرینات ۲ و ۵ ممنون میشم جواب بدید : تمرین ۲ چرا در مجموعه اعداد صفر رو جز بازه اعداد طبیعی قبول نکرد مگه نه این که اشتراک میگیریم، در یک طرف سه عدد و در طرف دیگه صفر جز اعداد طبیعیه. و در تمرین ۵ اگه من نمودار رو درست کشیده باشم چرا xهای کوچکتر از ۱ رو قبول نکرد
𝑀𝒶𝒽𝒶𝓂𝓂𝒶𝒹 𝒯𝒶𝒽𝒶 𝑀𝑜𝓉𝒶𝒽𝒶𝓇𝒾
1 سال پیش
سلام اصن فصل رسم نمودار نداریم. کجاست؟!
روژان کنگرانی فراهانی
1 سال پیش
داخل فصل 1 هست
(1)
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷