تست3

5/5
(19 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

فشار در شاره ها(مایعات)

تست فشار ناشی از مایعات
تست فشار ناشی از مایعات

`01:20

1 تمرین

تست فشار کل(۱)
تست فشار کل(۱)

`00:54

تست فشار کل(۲)
تست فشار کل(۲)

`00:46

1 تمرین

تست نیروی شاره
تست نیروی شاره

`01:22

 فشار بر حسب سانتی متر جیوه
فشار بر حسب سانتی متر جیوه

`01:35

سوالات دیگران

من سه چهار بار این تست رو گوش دادم اصلا متوجه نشدم میشه روش دوم رو بگید

سلام میشه تست ۳ روش دوم را بنویسید برام من متوجه نشدم چطوری حل میشه با روش دوم

سیما محمدی | آکادمی امروز

سیما محمدی

6 ماه پیش

واقعا این سوال و خیلیییی هیلی بد توضیح دادید و حل کردید😐😪😑

اینجا فشار وارده بر p2 چه ربطی به p1 داره؟ بالای p2 53 سانت آب فشار وارد میکنه و یه فشار هوا ولی اصلا p1 چه ربطی به فشار p2 داره؟

z z | آکادمی امروز

z z

9 ماه پیش

سلام ببخشید در اینجا مگه برای فشار 2 فشار هوا هم وارد نمیشه چرا استاد حساب نکردند وفقط فشار هوا رو برای فشار 1 حساب کردند ؟؟

سوال منم هست

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷 در نتیجه وقتی که خود پی یک، فشار هوا رو در دل خودش داره پس سه دوم پی یک هم (که همون پی دو باشه) اون فشار هوا رو در خودش داره

جواب شد 14/25 استاد چجوری گفتن میشه 13/5 من کلا روش استاد رو نفهمیدم با روش دیگه ای حل کنید و از راه حل عکس بگیرید

به معنای واقعی با حل کردن این تست از زندگی ناامید شدم 🫥

اگر جایی مبهم بود بهم بگید 🌷 ریپلای نباشه 🌷

حق +++

این سوال رو میشه از روش دلتا پی رفت ؟

خیر سخت میشه

سه دوم پی یک منهای پی یک چطور میشه نیم؟

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

10 ماه پیش

جواب به صورت صوتی می باشد:)

Taha Rashidi | آکادمی امروز

Taha Rashidi

10 ماه پیش

اقای رشادی ادامه حرفم در جواب وویستون که ارسال کردید در تست4 استاد اول با روش تشریحی حل کردن و بعد با یه روش خیلی کوتاه تر و ذهنی دوباره تست رو حل کردن میخواستم ببینم این تست رو هم میشه با اون روش حل کرد یا نه. چون هرچی فکر می کنم تو این تست با اون روش نمیدونم باید چه جوری جلو برم در صورتی ک تیپ تست 3 و 4 شبیه هم هستن یکی از دوستان هم همین سوالو در تست4 پرسیدن گفتین که زیر تست 3 بپرسن سوالشونو https://emrooz.ir/cbgstbc-5180?comment_id=663282#comment-663282

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

(1)

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

Taha Rashidi | آکادمی امروز

Taha Rashidi

10 ماه پیش

سلام خسته نباشید این تست مثل تست4، روش تستی نداره؟؟؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷 لطفا در جواب من، ترجیحا کامنت مجزا بذارید که زودتر پاسخ داده بشه🌷

توی این قسمت چرا باید p2 رو به دو قسمت تبدیل یعنی ما چه زمانی بفهمیم که باید دو قسمت کنیم؟

سارا هنرور | آکادمی امروز

سارا هنرور

6 ماه پیش

الزامی نداره به دوقسمت تقسیم کنی میتونی با یک قسمت هم سوال رو حل کنی که استاد هم در دقیقه اخر گفتن اگر از این روش هم برین درسته

z z | آکادمی امروز

z z

11 ماه پیش

سلام ببخشید استاد چرا برای فشار 2 فشار هوا را حساب نکردن چون در واقع فشار 1وفشار خود مایع وفشار هوا است که به فشار2 وارد می شود

سلام لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷

z z | آکادمی امروز

z z

11 ماه پیش

@سید محمد متین رشادی سلام درقیقه 2:46

چرا اصلا باید برای فشار دومی به دو بخش تبدیل کنن؟

لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷

چرا استاد وقتی می خواستن فشار مایع اول رو سمت چپ بنوسن دیگه فشار هوا رو ننوشتن؟

لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷