= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
Nafiseh *
2 سال پیش
سلام خسته نباشید ببخشید من سوال 12 تمرین رو متوجه نشدم چرا نسبت فشار برابر 1 شد؟ میشه لطفا توضیح بدین
مریم دهقان
2 سال پیش
@فاطمه رحیمی نسب سلام میشه عکس راه حل تون رو بفرستید ممنون میشم
هانا احمدی
7 ماه پیش
سلام ببخشید من متوجه نشدم که چرا استاد با اینکه میگن شیب همان pg هست بازم مجددا g رو در شیب ضرب کردن!!!
(1)
هانا احمدی
7 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی ممنون من فکر کردم منظورش اینه که شیب خط رو داریم یعنی رو جی رو داریم اشتباه متوجه شدم
خدا بزرگه :)
9 ماه پیش
سوال 8 تمرین رو توضیح میدید؟
سید محمد متین رشادی
9 ماه پیش
عکس سوال و پاسخنامه کامنت کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
مائده حسنی
10 ماه پیش
سلام استاد چرا شتاب گرانش رو دوباره نوشت مگه خود مسئله داده شیب خط (رو جی) مسئله نه ضرب ۱۰ به توان ۳ کیلوگرم بر متر مکعب نداده بود پس چرا یه بار دیگه بازم شتاب گرانش رو حساب کرد؟شد ۹۰۰ گرم بر سانتیمتر
فاطمه سواری
1 سال پیش
ببخشید مگه چگالی رو نباد ضربدر شتاب گرانش کرد استاد اینجا ضرب نکرد
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام محاسبه شد که چگالی شد ۹۰۰۰ تقسیم بر ۱۰ مساوی ۹۰۰
یگانه شافیان
1 سال پیش
سلام ببخشید من این سوال تمرین بازم متوجه نمیشم میشه بیشتر توضیح بدید، راه حلشم دیدم ولی..
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام شما میدونی اگر ارتفاع دو تا مایع با هم باشه ۹۰ سانتی متر، فشاری معادل ۸ پاسکال در ته ظرف ایجاد میشه حالا میای مینویسی که اگر در واقعیت ارتفاع اب اشه h1 و ارتفاع روغن باشه h2 فشار ناشی از این موارد رو محاسبه میکنی و برابر ۸ پاسکال میزاری زیرش مینویسی که محموع h1 و h2 باید بشه ۹۰ سانتی متر حالا یه دستگاه داری که باید حل بشه
نرگس مهدوی
1 سال پیش
طبق این توضیح سعی کن روی کاغد حل کنی حلشو بفرستی تا هرجا تونستی ازونجا به بعدش من کمکت میکنم
پویان عبدالهی
1 سال پیش
میشه راه حل این سوال و بگید ؟ چطور از معادله نتیجه میگیریم که که هر یک از h ها چقدر هست ؟ اگه میشه بنویسیدش ممنون
دنیا قریبی راد
1 سال پیش
سلام من تذکر تست۲۱رو متوجه نشدم ک شیباین نمودار چراpg میشع یکی توضیح بدع^^؟
(2)
دنیا قریبی راد
1 سال پیش
@زینب مقدم عالی ممنونم
زهرا نصراللهی
1 سال پیش
سلام وقت بخیر اگر بهمون pg رو نداده بود چطور با نمودار میتونستیم سوال رو حل کنیم.. اگر میشه با مثال راهنمایی کنید
زینب مقدم
1 سال پیش
سلام ینی چجور داده بود سوالو؟😅
مرجان البوعلی
1 سال پیش
سلام اینجا چرا٠/۶ رو با۲٠ جمع زدن؟ من ک جمع نزدم طبق تدریس استاد ولی جوابم ۱۶٠٠ در اومد ک اشتباهه
نرگس مهدوی
1 سال پیش
فاطمه رحیمی نسب
2 سال پیش
جواب به صورت صوتی می باشد:)