= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
(1)
Alireza Akbari
7 ماه پیش
داداش اون 30000 میشه حاصل ضرب g در چگالی به نمودار نگا کن برحسب ارتفاع و فشاره که شیبش به ما gدر چگالی رو میده اگه gکه 10 هستش رو ازش بکشیم بیرون چگالی 3000 در میاد گرفتی چی میگم ؟
(1)
الینا علی زاده
2 ماه پیش
@Alireza Akbari اشتباه داری میکنی اصلا ارتفاع رو درنظر نگرفتی شیب نمودار p بر حسب h هست یعنی اگه فشار رو که 30000 پاسکال هست تقسیم بر 20 که ضربدر ده به توان منفی دو میشه بخاطر سانتی متر بودنش کنی و بعد مساوی رو جی قرار بدی حتی اگر 10 ( که مال جی هست) رو هم درنظر بگیری چگالی میشه 1.5 ضربدر ده به توان چهار که با گذاشتنش تو فرمول جواب تست میشه 18000 نه 1800
زانا مرادی
9 ماه پیش
جالبه سوال هم درست دراومد یعنی اشتباهی تایپ شده؟
سید محمد متین رشادی
9 ماه پیش
کجاش ؟ لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
زانا مرادی
9 ماه پیش
دردود بر شما چرا استاد فشار بر کف ظرف رو 3000 گرفتند مگه نمودار کنارش ننوشته 300000
سید محمد متین رشادی
9 ماه پیش
لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
Ayla ....
9 ماه پیش
استادخیلی وسواس به خرج میدن وسعی دارن خیلی مرتب بنویسن اگه اینقدر وسواس نبودن رنگ عوض نکنن براهر خطی شاید ساعت تدریسش کمتر میشد
سید محمد متین رشادی
9 ماه پیش
این موارد رو با پشتیبانی در میون بذارید 🌷
فاطمه سلطانی
10 ماه پیش
سلام میتونید این قسمتی ک استاد میگن رو واسه تناسب واسم بنویسید چطوری؟
(1)
(1)
.. .
1 سال پیش
سلام ببخشید تو این تست اگه بیایم شیب رو بدست بیاریم منفی میشه اما تو قدرمطلق میذاریم چون هیچ وقت چگالی منفی نمیشه درسته؟
سارا مقدم متقی
1 سال پیش
نمیشد اینجا هم عین دفعات قبل فشار رو تقسیم بر ارتفاع کنیم؟ بعدم فشار ۳۰۰۰۰بود چرا نوشتن ۳۰۰۰
(1)
طاهره شریفات
1 سال پیش
استاد فشار کف رو به جای 30000نوشتن 3000،اما خوب جوابشون درسته
نرگس مهدوی
1 سال پیش
👍
فاطمه منفردی
1 سال پیش
تو نمودار p⁰ در نظر گرفته نشده؟ درسته؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
بله، نمودار فشار مایع رو نشون میده
حسین موسی پور
1 سال پیش
من شیب خط به دست اوردم شد 15000 شیب هم برابر رو در جی 15000 ضرب کردم 12سانتی متر که جواب 1800
(1)
نرگس مهدوی
1 سال پیش
بله درسته
زهرا حبیبی
1 سال پیش
من یه سوال از این مبحث حل کردم بعد تو پاسخ نامه بجای اینکه فشار توی ارتفاع خواسته شده رو حساب کنه اومد ارتفاع رو از ارتفاع کل مایع کم کرد یعنی اینجا 12-20 شد 8 بعد فشار ارتفاع 8 سانتی متری رو حساب کرد قضیه چیه؟ 🤦🏻♀️
زینب مقدم
1 سال پیش
سید محمد متین رشادی
2 ماه پیش
اینجا توضیح دادم در کامنت های همین صفحه https://emrooz.ir/cbgstbc-5196?comment_id=693358#comment-693358