یادبگیریم3: لوله های U شکل با سطح مقطع یکسان
4.8/5
(35 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
. رحیمی
1 هفته پیش
سلام وقت بخیر خب اونطوری گزینه ۳ میشه چرا حتما باید در نظر بگیریم چگالی دومی بیشتر هست ؟
Sara Beyok
3 ماه پیش
یسوال اینجا باید تبدیل یکا کنیم درسته؟؟؟؟ من تبدیل یکا کردم درست در نیومد ولی وقتی تبدیل یکا نکردم cmرو شد گزینه ۳
خانم دکتر سما نصر
5 ماه پیش
چرا باید 6 رو 0/06 کنیم؟ و 10 رو 0/1؟
یگانه شفیعی
5 ماه پیش
چونکه ۶cm بوده ولی صورت سوال بر حسب m خواسته ضرب در ۱۰ بتوان ۲- میکنیم که تبدیل به متر بشه و ۰/۰۶ بدست بیاد برای ۱۰ هم همینطور در ۱۰ بتوان ۲- ضرب میکنیم که بشه۰/۱
یگانه شفیعی
5 ماه پیش
چونکه ۶cm بوده ولی صورت سوال بر حسب m خواسته ضرب در ۱۰ بتوان ۲- میکنیم که تبدیل به متر بشه و ۰/۰۶ بدست بیاد برای ۱۰ هم همینطور در ۱۰ بتوان ۲- ضرب میکنیم که بشه۰/۱
پرنیا غنمی
5 ماه پیش
گزینه 3
سید محمد متین رشادی
5 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
نازنین یارقلی
7 ماه پیش
استاد تبدیل سانتی متر جیوه به پاسکال و برعکسش رو کدوم ویدئو گفتید من پیدا نکردم
کوثر مهتری
7 ماه پیش
جواب سوال چی میشه؟؟
کوثر مهتری
6 ماه پیش
@امیتیس حسینی جواب چی میشه عزیزم؟!
کوثر مهتری
6 ماه پیش
@امیتیس حسینی جوابم اصلا داخل گزینه ها نیست
امیتیس حسینی
8 ماه پیش
جواب چی یاد گرفتی گزینه3
(2)
کوثر مهتری
7 ماه پیش
چطوری شد گزینه ی ۳ ؟!
امیتیس حسینی
7 ماه پیش
@کوثر مهتری پیام پایینی گفتم.اگر مشکلی داشت وویس بگو💖
آیدا صالحی
9 ماه پیش
سلام در دقیقه ۱۵.۲۹ داخل شکل پی صفر داده اینجا چرا پی صفر استفاده نکردن ؟
سید محمد متین رشادی
9 ماه پیش
سلام اسکرین بفرستید ویدیو برام باز نمیشه ریپلای نباشه 🌷
Ayla ....
8 ماه پیش
همونطور که جی عدد ثابته وخط میخوره پی صفر هم خط میخوره
ستایش برزگر
9 ماه پیش
ببخشید مگه نگفتیم اونیکه فشار بیشتری دارد سطح آزاد پایین تری دارد پس چرا برای سوال چی یاد گرفتی شکل رو اینطوری کشیده که اونیکه فشار بیشتری داره سصح آزاد بالا تری هم داره؟؟
مهتاب مهرآبادی
9 ماه پیش
اونیکه چگالی کمتری داره سطح ازاد بیشتر و فشار بیشتری داره و اونیکه چگالیش بیشتره ته نشین تره و سطح ازاد کمتر و فشارکمتری داره. این از اصل داستان... حالا، تو این سوال ساختار شکل اشتباهه چون مایع دوم که چگالیش بیشتره طبق اونچه گفتیم باید سطح ازادش کمترباشه ولی بیشتر شده.
فاضل زیبایی
9 ماه پیش
این برام همیشه سوال بود هر پشتیبان و کارشناس اکادمی امروزی که اینجاس میشه بگه فشار تو نقطه Aبیشتره یا B!؟!؟
(1)
مهتاب مهرآبادی
9 ماه پیش
هردو نقطه درون یک مایع هستن ، که جیوه هس و نقطه B عمیق تره پس فشار بیشتری هم داره . چدن فشار در مایعات و دونقطه در یک مایع به ارتفاع بستگی داره
(1)
سید محمد متین رشادی
2 روز پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷