یادبگیریم5: لوله های U شکل با سطح مقطع متفاوت

4.9/5
(20 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

لوله های U شکل

تست لوله های u شکل
تست لوله های u شکل

`01:27

1 تمرین

 لوله های U شکل با سطح مقطع متفاوت
لوله های U شکل با سطح مقطع متفاوت

`01:04

1 تمرین

سوالات دیگران
محیا موسوی | آکادمی امروز

محیا موسوی

1 ماه پیش

گزینه ۴ چون ۴x=20 میشه ۵

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

گزینه ۳ میشه اگه کسی متوجه نشد بگین توضیح بدم ریپلای بزنین اعلان بیاد

محیا موسوی | آکادمی امروز

محیا موسوی

1 ماه پیش

چرا 5x؟؟ استاد گفتن اگه بگه بالا تر میره به صورت ضرب دری جایگزین میکنیم که میشه ۴x

پریا انوشا | آکادمی امروز

پریا انوشا

2 ماه پیش

جواب چی یاد بگیریم گزینه 3 هست؟

تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷

سلام میشه این سوال را توضیح بدید : درشکل مقابل قطر مقطع لوله ی باریک و پهن به ترتیب ۲cmو۱۰cmاست در لوله ی باریک چند گرم روغن بریزیم تا سطح آب در لوله ی پهن ۲cmبالا بیاید چگالی آب:1g/ cmمکعب ،پی ۳ ومایع در لوله سر ریز نمیشه میشه بگید چرا ۲۵ ضربدر ۲ شده واون ۲۵ صدم که کسریه چطوری محاسبه شده فورمول چگالی ۱×۱۰به توان منفی ۴ از کجا محاسبه شده لطفا پاسخگو باشید

سوال دوم را را می خوام بدونم ۰.۰۳ چطور محاسبه شده

سلام وقت بخیر اون 0.03چطوری محاسبه شده لطفا پاسخگو باشید

سلام متاسفانه خوانا نیست لطفاً یا از یک زاویه بهتر عکس بفرستید یا مجدد متن سوال رو بصورت خوانا تر ارسال کنید ریپلای نباشه 🌷

سلام گزینه ها اشتباهه جواب میشه ۲۰

سلام جواب میشه گزینه۱ چون گفته جیوه چقد می‌ره بالا که منظور لوله سمت چپه و چون سطح مقطع لوله سمت راست۴پس جیوه به اندازه۴xمیره بالا شما فک کنم فشار رو حساب کردین

نسیم زاهدی | آکادمی امروز

نسیم زاهدی

5 ماه پیش

جواب چی یاد گرفتی گزینه چند ؟

(1)

تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷

چجوری میشه گزینه سه ؟؟؟؟

میشه چی یاد گرفتی رو توضیح بدین

گزینه 1

تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷

جواب یاد بگیریم ۵ بچه ها میشه گزینه ۱ یا ۳ چون تو پاسخنامه انگار اشتباه نوشته شده

گزینه 1 میشه

میدونید این سوال جواب نهاییش چند میشه؟

استاد ساعتت خواب نیست ؟؟؟

هانیه رفیع | آکادمی امروز

هانیه رفیع

6 ماه پیش

ضرایب رو همیشه به ما تو سوال میدن؟