یادبگیریم۱:انرژی درونی

4.5/5
(41 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

انرژی درونی

انرژی درونی
انرژی درونی

`00:56

1 تمرین

سوالات دیگران

چطور بفهمیم باید از این فرمول استفاده کنیم اخه سوالاتش مثل قضیه ی کار و انرژی جنبشی

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

محیا موسوی | آکادمی امروز

محیا موسوی

1 ماه پیش

سوال اول گزینه ۱ سوال دوم گزینه ۳

تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷

چی یاد گرفتی ۱ میشه گزینه ۱ چی یاد گرفتی ۲ میشه گزینه ۳

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

یکی میتونه جواب سوال ۲ چی یاد گرفتی رو توضیح بده یا عکسش رد بفرسته؟

سلام بالای پیامت من عکسش رو گذاشتم ببین هرجا اشکال داشتی ریپلای کن تا اعلانش بیاد من برات توضیح میدم.

سوال 2 رو جواب میدین؟

منم میگم گزینه 1 ولی واسه قسمت اولش چرا جواب منفی میشه؟

سوال ۱ گزینه ۱ سوال ۲ گزینه ۳

(1)

چرا ده ب تواد منفی سه میزاره؟

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

4 ماه پیش

کجای فیلم؟

چون به ما جرم رو گرم داده و برای تبدیل به کیلو گرم ده به توان منفی ۳ میزاره

برای اینکه جرم به گرم نوشته شده که باید به کیلوگرم تبدیل بشه

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

صنم تاجیک | آکادمی امروز

صنم تاجیک

4 ماه پیش

جواب یک دوم ضرب در ۰/۵ میشه بیست وپنج صدم،واونجا نوشتی یک،،،اشتباه محاسباتیه،،

ببخشید یاد بگیرم سه گزینه سه نباید بشه منفی هشتاد و نه؟

توضیح دادم 🌷

1 3

بخاطر اینکه بیست صدم رو از 100 درصد کم کردم تا 80 درصد بدست بیاد.... یعنی به اینصوت نمیشه حل کرد{ویس پایین}

سلام ی سوال...

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

سوال یک گزینه ی ۱ سوال دو گزینه ی ۳

(1)

سوال ۱ گزینه ۱ سوال ۲ گزینه ۳