یادبگیریم4:گرما همراه با تغییر حالت(بخار و میعان)
4.6/5
(45 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
زهرا قاسمی
6 ساعت پیش
من چی یاد گرفتی ۲ رو واقعا نمی فهمم میشه یکی مثل استاد مرحله به مرحله توضیح بده؟ و نفهمیدم چرا جواب منفی نیست.
فاطمه طیبی
2 هفته پیش
سلام وقت بخیر🌼 لطفا یه مثال برای این جمله بزنید .متوجه نمیشم چرا اینطوری میشه. با کاهش فشار تبخیر سطحی افزایش مییابد
فاطمه کاظم نادی
3 ماه پیش
سلام میگم این سوال اشتباهه چون علاوه بر گرمای تبدیل آب ۴۰ به ۰ درجه تبدیل آب به یخ هم گرما می دهد پس این هم باید اضافه بشه با qتغییر دمای آب ؟؟؟؟
امیرمهدی باغستانی
9 ماه پیش
سلام وقت بخیر ی سوال داشتم ناخالصی زیاد بشه مثلاً برای آب نقطه ذوب کم میشه یا زیاد؟
سمیرا نوری
4 ماه پیش
البته نقطه ذوب برای جامدات است و نقطه ذوب یخ مانند سایر جامدات با وجود ناخالصی باید کمتر شود. علت اینکه در زمستان روی آسفات یخ زده نمک می ریزند هم همین است تا زودتر آب بشود. نقطه ذوب یخ فقط برای فشار گفته شده برعکس سایر جامدات است.
(1)
الینا آذر یادگان
1 ماه پیش
با زیاد شدن فشار و ناخالصی نقطه جوش زیاد میشه اما نقطه ذوب برای جامدات هست و کمتر میشه
علیرضا یمینی نیا
11 ماه پیش
توی چی یاد گرفتیم نباید جواب چند تاش منفی در میومد؟
(1)
روژان کنگرانی فراهانی
9 ماه پیش
حرف شما درسته اما لفظ گرفتن گرما خخودش به تنهایی نقش منفی رو ایفا میکنه
(1)
سید محمد متین رشادی
2 روز پیش
جواب به صورت صوتی می باشد:)