تست8

5/5
(10 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

گرما و تغییر حالت

گرما(بدون تغییر حالت)
گرما(بدون تغییر حالت)

`01:30

1 تمرین

تست گرما (تغییر حالت)
تست گرما (تغییر حالت)

`01:11

1 تمرین

سوالات دیگران

سلام مگه وقتی میخواهیم کیلو گرم را ب گرم تبدیل کنیم نباید در 1000 ضرب کنیم پس چرا در فرمول m را در 10به توان منفی 3 ضرب کردیم تست شماره 8 خب اگه بیاییم کیلوگرم بدست بیاوریم و بعد ضربدر ۱۰به توان ۳ کنیم جواب با استاد یکی نمیشه ؟؟؟

سلام گفته ۹۰درصد از گرما رد از دست می‌ده نباید از گرمای کل ۹۰ درصد کم میکردیم؟؟؟

فاطمه صوفی | آکادمی امروز

فاطمه صوفی

1 سال پیش

مگه از دمای 50 به صفر نمی رسیم؟ چرا گرماش منفی نشده؟

چون فقط عدد مد نظره مهم نیست

چرا استاد گرم به کیلو گرم رو ضرب ده به توان منفیه سه میکنه

..  . | آکادمی امروز

.. .

1 سال پیش

من اصن متوجه نمیشم کی باید منفیشو بذاریم کی ن

متوجه نشدم کدوم تایم از فیلم رو میگی 🤔

..  . | آکادمی امروز

.. .

1 سال پیش

@سید محمد متین رشادی دقیقه 1:7

@.. . جواب به صورت صوتی می باشد:)

..  . | آکادمی امروز

.. .

1 سال پیش

@سید محمد متین رشادی اهان ممنون

از کجا باید بفهمیم که کجا منفیشو نباید بزاریم و فقط مقدارشو میخواد؟

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

سلام ببین وقتی میخای دو مقدار رو مساوی هم بزاری یعنی گرمایی که اب از دست میده رو مساوی با مقدار گرمایی بزاری که اونقدر یخ میخاد از بده در این صورت نیاز به گذاشتن منفی نیست اما وقتی سه تا ماده داری یا وقتی نیاز هست گرما ها رو با هم جمع کنی باید علامت رو بزاری

ممنون میشم اینو بهم بگین

جواب به صورت صوتی می باشد:)

سلام وقتتون بخیر:) توی امتحان نهایی بهتره که بذارید. کلا توی امتحانات نهایی سعی کنید خیلی کامل بنویسید

(1)

سلام مگه وقتی میخواهیم کیلو گرم را ب گرم تبدیل کنیم نباید در 1000 ضرب کنیم پس چرا در فرمول m را در 10به توان منفی 3 ضرب کردیم تست شماره 8

جواب به صورت صوتی می باشد:)

(3)

@فاطمه رحیمی نسب خب اگه بیاییم کیلوگرم بدست بیاوریم و بعد ضربدر ۱۰به توان ۳ کنیم جواب با استاد یکی نمیشه