= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
فاطمه طیبی
1 ماه پیش
ببخشید چه فرقی بین این سوال و سوال ۵ تمرین یاد بگیریم هست ؟ من هر چی نگاه میکنم فرقی نبینم ولی روش حلشون با هم فرق میکنه چرا این جوریه؟
فاطمه طیبی
1 ماه پیش
سلام ببخشید برای سوال هفت که توی برگه توضیح دادید ۲۱۰۰رو ضرب در ۰/۸کردید ؟ توی عکس مشخص کردم که کجا رو مشکل دارم میشه توضیح بدید ؟
فاطمه طیبی
1 ماه پیش
منظورم اینه که چرا ضرب کردید؟ (توی کامنت بالایی «چرا» رو ننوشتم)
(1)
سیده فاطمه کبری رضوی
1 سال پیش
ممنونم استاد اگه میشه این سوال هفت رو تو ویس هم توضیح بدین ممنون میشم
سیده فاطمه کبری رضوی
1 سال پیش
سوال 7 رو متوجه نمیشم لطفا اگه میشه توضیح بدید
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
اگر منظورتون همون قبلی هست،روی کاغذ توضیح دادم اگر سوال دیگه ای هست،بفرمایید 🌷 لطفا ریپلای نکنید 🌷
سیدسجاد موسوی سیج
1 سال پیش
سلام بهتر بود این تست رو توی بخش تعادل گرمایی میزاشتین نه اینجا که هنوز تدریس نشده
زینب مقدم
1 سال پیش
سلام اره مرسی از کامنتت
سیدسجاد موسوی سیج
1 سال پیش
@زینب مقدم قربونت
(2)
نفس
2 سال پیش
سلام ویدیوی تست ۷ نیست میشه لینکشو بزارید
سید محمد متین رشادی
2 سال پیش
سلام https://emrooz.ir/cbgstbc-60826
محبوبه رستم پور
2 سال پیش
تو سوال گفته شده دمای تعادل مجموعه اگر حرفی از مجموعه زده نمی شد تتا2 همه یکسان نبود؟
مهدیہ قومَنجانی
2 سال پیش
سلام وقتت بخیر✨ معمولا میگه وقتی گفته گرماسنج ، شما بدونید ک جمع جبری باید بزنید؛ اما اگر دمای تعادل مجموعه رو نگفته بود اطلاعات دیگه ای بهتون میده ک بتونید سوال رو حل کنید
(1)
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
https://emrooz.ir/cbgstbc-60826 بفرمایید