فهیمه فلاحتی
3 هفته پیش
سلام دوستان من جزوه های پزشکیتو رو پرینت سیاه و سفید گرفتم دیگه به کارم نمیاد و کاملا نو هستن . الان اگر بخواین برین بخرید میشه 13 میلیون ولی من به قیمت خیلی کمتر میفروشم. جزوه های دهم و یازدهم سیمی هستن حدود سه تا رو نوشتم ولی بقیه نو هستن جزوه های دوازدهم نو و سیمی نشده هستن . به صورت تکی یا همگانی میتونید خریداری کنید در صورت تمایل به این آیدی @Aidan090 در ایتا یا روبیکا پیام بزارید . یا آیدیتون رو بزارید باهاتون ارتباط بگیرم
مهدیه ذاکری
8 ماه پیش
سلام توی تست ۴ جواب آخر ۲۴/۵ ام چجوری شد ۴/۸ام؟؟
الهه زمانی
2 ماه پیش
سلام دوست من وقتی عدد 24 رو تقسیم بر عدد 5 بکنی در نهایت به عدد 4/8 میرسی .
مائده حسنی
11 ماه پیش
سلام ببخشید تقسیم چکشی رو میتونید بهم یاد بدین🌷🌺🌷
سید محمد متین رشادی
11 ماه پیش
سلام برای اعداد معمولی یا عبارات جبری؟
مائده حسنی
11 ماه پیش
یه سوال اگه ۴/۸ ضربدر هزار کنیم میشه مساوی ۴۸۰۰؟
سید محمد متین رشادی
11 ماه پیش
بله
مهدیه صاحبی
1 سال پیش
چهار و هشت دهم چطور بدست میاد،این بخش محاسبات رو میشه به من بگید
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام بعد اینکه تبدیل واحد ها انجام شد و توان ها با هم ساده شد نا به کسر ۱۲ تقسیم بر ۲.۵ میرسیم باید این رو ساده کنیم که برابر با ۱۲۰ تقسیم بر ۲۵ هم هست راه خل ساده ترش اینه که صورت و مخرج رو در یک ۴ ضرب کنیم صورت میشه ۴۸۰ و مخرج میشه ۱۰۰ اعشاری بنویسی میشه ۴.۸
محمد ذاهد افسون
1 سال پیش
سلام لطفاً تقسیم این چن جمله ای رو حل کنید چطوره این درجه ی تواناش خیلی زیاده چجوری حل میشه؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام لطفا عکس متن سوال و پاسخنامش رو کامل برام بفرستید که توضیح بدم 🌷
محمد ذاهد افسون
1 سال پیش
@سید محمد متین رشادی خیلی ممنون بفرمایید اینم متن سوال لطفاً کاملاً مراحل رو توضیح بدید
پرهام وحدانی
1 سال پیش
ممکنه تو بخش مخرجش به ما مثلا یه m2 بدن با یه s2؟
پرهام وحدانی
1 سال پیش
@سید محمد متین رشادی منظورم اینه که مجذور ثانیه و مجذور متر رو باهم تو مخرج بده
پرهام وحدانی
1 سال پیش
@سید محمد متین رشادی مرسی
هاجر رنجبری
1 سال پیش
مگه هر عددی ضرب در صقر صفر نمیشه پس چرابالا ۱۲ میشه
(1)
هاجر رنجبری
1 سال پیش
منظورم صفر بود😅
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
خب در صفر ضرب نشده که 😅
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
@هاجر رنجبری 😊
خدا بزرگه :)
1 سال پیش
مگه ضربدر صفر شده ؟؟
مازیار زحمتکش
2 سال پیش
منظور استاد از بابا چیه؟ تو ویدیوی تبدیل یکای مقدماتی هم اینو میگفتن
سید محمد متین رشادی
2 سال پیش
منظورش از بابا،اون پیشوند هاست یعنی بجای پیشوند ها،ضریب مخصوص به خودش رو جایگذاری کن
زهرا باقری
2 سال پیش
سلام وقت بخیر لطف میکنید بگین این سوال آخرش چرا شد ۱۰ به توان ۳ من هرچی حساب میکنم به توان ۹ بدست میاد
زهرا باقری
2 سال پیش
@سید محمد متین رشادی درسته خیلی ممنون👌🌹
نازنین خسروی
2 سال پیش
سلام ببخشید این قسمتی که مخرج رو به نماد علمی تبدیل کردند رو متوجه نشدم. مگر تبدیل نماد علمی به این صورت نبود که ( a×10^n ) و (10>a و a≥1) و ( n=Z ) الان ۰/۰۲۵ نمی شود: ۱۰-² × 2,5 لطفا من را راهنمایی کنید ممنونم
زهرا داودآبادی
2 سال پیش
سید محمد متین رشادی
2 هفته پیش
سلام لطفا در این فضا فقط سوال درسی مطرح بشه