فهیمه فلاحتی
1 ماه پیش
سلام دوستان من جزوه های پزشکیتو رو پرینت سیاه و سفید گرفتم دیگه به کارم نمیاد و کاملا نو هستن . الان اگر بخواین برین بخرید میشه 13 میلیون ولی من به قیمت خیلی کمتر میفروشم. در صورت تمایل خرید لطفا شماره تماستون یا آیدیتون رو بزاریئ باهاتون ارتباط بگیرم. جزوه های دهم و یازدهم سیمی هستن حدود سه تا رو نوشتم ولی بقیه نو هستن جزوه های دوازدهم نو و سیمی نشده هستن
علیرضا یمینی نیا
1 هفته پیش
09930266848
فهیمه فلاحتی
1 هفته پیش
@علیرضا یمینی نیا در اپلیکیشن"بله" براتون پیام گذاشتم
ریحانه کریمی
3 ماه پیش
سلام بچه ها من جزو یازدهم رو پرینت گرفتم ولی چون آخر سال بود نتونستم چیزی توش بنویسم فقط مرور کردم اگر خواستید با شماره 09135146998 تماس بگیرید براتون بفرستم
(1)
محیا جباری
3 ماه پیش
1.غ 2.غ 3.غ 4.غ 5.ص
(1)
سید محمد متین رشادی
3 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
حیدر مالداری
5 ماه پیش
چرا بعضی از توضیحات استاد تو جزوه نیست. همین جایی که الان توضیح دادن نیست توی جزوه!!!!
حیدر مالداری
5 ماه پیش
@زینب مقدم ممنونم
زینب مقدم
5 ماه پیش
@حیدر مالداری 🌷🌷
فاطمه بارگاهی
5 ماه پیش
سلام میگم جزوه رو کجا باید دان کنم؟
حیدر مالداری
5 ماه پیش
@زینب مقدم ممنون مشکل از جایی دیگه بود من جزوه نهایی رو داشتم مرور میکردم همراه با فیلم یکم با این جزوه پر کردنی تفاوت داره
حیدر مالداری
5 ماه پیش
@فاطمه بارگاهی اگر ثبت نام کردین و اشتراک خریدین در قسمت پروفایل گزینه جزوات من هستش
غزل غضنفری
5 ماه پیش
غ غ غ غ
سید محمد متین رشادی
5 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
زهره ندرخانی
7 ماه پیش
سلام استاد ممنون از وجودتون کنار ما.من تازه میخوام شروع کنم بنظر شما ایراد نداره از یازدهم شروع کنم و رسیدم برم سراغ دهم؟
z z
5 ماه پیش
سلام برای زیست که باید از پایه بلد باشی مثلا بعضی مباحث است که مر بوط به دهمه باید اونا رو بلد باشی تا بهتر درک کنی اگر زیستت خوبه اره اشکال نداره
anitta? ¿lawjje
8 ماه پیش
.جوابچییادگرفتی. 1)غ 2)غ ۳)غ ۴)غ ۵)ص
(2)
علی یوسفی صدر
4 ماه پیش
سلام بله درسته
(1)
زینب صياحى
8 ماه پیش
سلام "جرقه و درسنامه و چى يادگرفتى" رو كجا پيدا كنم تو جزوه پيدا نكردم .
(1)
مریم کریمی آرپناهی
7 ماه پیش
من جزوه دهم که گرفتم درسنامه و جرقه داشت اما چی یاد گرفتی رو نداشت
زینب صياحى
7 ماه پیش
@مریم کریمی آرپناهی يازدهم چى؟
مریم کریمی آرپناهی
6 ماه پیش
@زینب صياحى از یازدهم رو نگرفتم اطلاعی ندارم که چطوریع
علی عیسیزاده
8 ماه پیش
میشه یواشتر توضیح بدی
(1)
مریم کریمی آرپناهی
7 ماه پیش
کنار سوال دارم ی عددی هست که علامت×کنارشع از این طریق میتونید کم وزیاد کنید سرعتشو
درسا هاشمی
8 ماه پیش
بر اساس کتاب درسی بخش محیطی دستگاه عصبی نیز هر چند ساده توانایی پردازش اطلاعات دارد پس چرا استاد نادرست در نظر میگیره
یاسین مرادی
7 ماه پیش
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
سلام لطفاً در این صفحه فقط سوال درسی مطرح کنید