تست4

4.5/5
(17 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

مسائل محلول ها

مقدمات فصل و درصد جرمی
مقدمات فصل و درصد جرمی

`00:52

1 تمرین

ppm
ppm

`00:46

1 تمرین

غلظت مولی(مولار)
غلظت مولی(مولار)

`01:03

1 تمرین

استوکیومتری محلول ها
استوکیومتری محلول ها

`00:57

1 تمرین

مفهوم و مسائل انحلال پذیری
مفهوم و مسائل انحلال پذیری

`01:19

1 تمرین

سوالات دیگران

عالی بود یک سوال بسیار گیج کننده

هر جا نفهمیدی بگو توضیح بدم

Hossein  . | آکادمی امروز

Hossein .

1 ماه پیش

ذره علاقه ای که به شیمی داشتم از بین رفت

اگر سوال یا ابهامی بود، بپرسید ریپلای نباشه 🌷

من کلا نفهمیدم اینو خیلی پیچونده و سخته و اینکه سوال کنکور اینجوری بدن هیچکس صد نمیزنه بخدا

(1)

موازنه رو متوجه شدم ولی استوکیومتری پایین که جواب ۵/۰۸ بدست اومد رو متوجه نشدم لطفا یکی توضیح بده

زهرا . | آکادمی امروز

زهرا .

5 ماه پیش

سلام وقت بخیر اینجا چرا منفی یک پنجم نشد ؟

سلام منفی ها از دو طرف خط میخوره

فقط موازنه تنهاش رو هم میداد کسی وقت نمیکرد حل کنه سر جلسه کنکور. فکر کنم طراح های سوالات شیمی قسم خوردن نذارن کسی شیمی رو صد بزنه 😅😅

(1)

دقیقا همینطوره

Dina  . | آکادمی امروز

Dina .

6 ماه پیش

سلام چرا این قسمت رو نوشتن پنج پنجم ؟!

Ayla .... | آکادمی امروز

Ayla ....

8 ماه پیش

معادله واکنش واقعا خیلیییی پیچیده بود من واقعا هنوز هم متوجه نشدم ومگه وقتی کسری میشه نبایدمخرج رو ضرب تمامی ضریب هاکرد چرا اینطوری شد

و اینک از کجا باید متوجه شیم ک مصرفی اون آمونیاک هست ک ppmاونو حساب کنیم؟

اینجا چرا جرم مولی no² رو نزاشت فقط ضریبشو گذاشت در حالی ک واسه یدو‌ حساب کرد؟

..  . | آکادمی امروز

.. .

10 ماه پیش

سلام ببخشید قسمت دوم سوال یعنی از نیتریک اسید مصرفی به بعد رو نمیفهمم یعنی چی

mahdi... b | آکادمی امروز

mahdi... b

10 ماه پیش

آخرش چطور شد؟

اخرش و اصلا متوجه نشدم منظور بخش دوم سوال چی بود

چرا تو سوال 2 گوگرد رو S در نظر گرفتند نه S² ولی تو این سوال I² در نطر گرفتند؟ فرقشون چیه؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

استاد واقعا نتونستم تست های این بخشو بزنم.. اموزش در حد ۲+۲ ولی سوالا... مشکل از کجاس ؟ کدوم فیلما بیینم که پایم بهتر بشه؟

جواب به صورت صوتی می باشد:)