= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
Hossein .
1 ماه پیش
ذره علاقه ای که به شیمی داشتم از بین رفت
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
اگر سوال یا ابهامی بود، بپرسید ریپلای نباشه 🌷
مبینا رضایی
2 ماه پیش
من کلا نفهمیدم اینو خیلی پیچونده و سخته و اینکه سوال کنکور اینجوری بدن هیچکس صد نمیزنه بخدا
(1)
نازنین زهرا مرسلو
2 ماه پیش
موازنه رو متوجه شدم ولی استوکیومتری پایین که جواب ۵/۰۸ بدست اومد رو متوجه نشدم لطفا یکی توضیح بده
زهرا .
5 ماه پیش
سلام وقت بخیر اینجا چرا منفی یک پنجم نشد ؟
سید محمد متین رشادی
5 ماه پیش
سلام منفی ها از دو طرف خط میخوره
حیدر مالداری
6 ماه پیش
فقط موازنه تنهاش رو هم میداد کسی وقت نمیکرد حل کنه سر جلسه کنکور. فکر کنم طراح های سوالات شیمی قسم خوردن نذارن کسی شیمی رو صد بزنه 😅😅
(1)
نازنین زهرا مرسلو
2 ماه پیش
دقیقا همینطوره
Ayla ....
8 ماه پیش
معادله واکنش واقعا خیلیییی پیچیده بود من واقعا هنوز هم متوجه نشدم ومگه وقتی کسری میشه نبایدمخرج رو ضرب تمامی ضریب هاکرد چرا اینطوری شد
فاطمه سلطانی
9 ماه پیش
اینجا چرا جرم مولی no² رو نزاشت فقط ضریبشو گذاشت در حالی ک واسه یدو حساب کرد؟
آرمیتا اسماعیل پور
10 ماه پیش
چرا تو سوال 2 گوگرد رو S در نظر گرفتند نه S² ولی تو این سوال I² در نطر گرفتند؟ فرقشون چیه؟
پوریا خیره کش
1 سال پیش
سید محمد متین رشادی
2 روز پیش
هر جا نفهمیدی بگو توضیح بدم