= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
اسرا توانایی
9 ماه پیش
من از اینجا به بعدش رو دیگه نفهمیدم میشه یکیتون توضیح بدید
سید محمد متین رشادی
9 ماه پیش
ببین یه نسبت ساده هست شما به ازای یدونه Na2So4 , سه تا یون داری حالا به ازای شش دهمش چنتا داری؟ ۱/۸ برای یون ها جداگانه هم میشه مثلاً بگی به ازای یدونش، دو تا یون سدیم داری حالا به ازای ۰/۶ چنتا یون سدیم داری؟۱/۲
(2)
محمدجواد ظهیری اصل
1 سال پیش
سلام چون گفته محلول نهایی یعنی باید همه یون های سدیم موجود در محلول رو درنظر بگیریم؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام بله دقیقا
مرتضی مرتضوی
1 سال پیش
سلام خداقوت.یعنی توی این تست تفکیک یونی داریم ؟
زینب مقدم
1 سال پیش
سلام بله 👍
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام بله در واقع یون های مثبت و منفی در یک ترکیب یونی،در حالت محلول از هم تفکیک شدن
محمدحسین آذرپور
1 سال پیش
مگه این ۶/مول برای کل نیست چرااستاد برای هر کدوم در نظر گرفتن
نرگس مهدوی
1 سال پیش
۰.۶ برای مول های سدیم نیترات هست که توی این ترکیب ۰.۶ مول سدیم وجود داره
Negin Heydari
2 سال پیش
این چیه 😐😐😐
(1)
نازنین رصاف
2 سال پیش
@Negin Heydari فرمول سال ۱۰
Negin Heydari
2 سال پیش
@نازنین رصاف اها
ازاده رباطی
2 سال پیش
سلام میشه بگید چطور بفهمیم وقتی ی چیزی مثل سدیم سولفات رو میشکنیم ۲ تاNa ب ما میده و ی دونه so4 اینو از کجا بفهمیم؟؟؟؟
محدثه نوکی
2 سال پیش
سلام وقت بخیر من این سوال رو نفهمیدم میشه توضیح بدید ممنون
مبینا سادات موسوی
2 سال پیش
سلاموقت بخیر چرا واسه سدیم نیترات 3تاNo3نداد ولی واسه سدیم سولفات 2تاNaمیشه
(1)
مبینا سادات موسوی
2 سال پیش
@زینب مقدم ممنون عزیزم میشه اینم بگین دقیقه آخر فکنم دقیقه 4.8باشه چرا واسه جمع سدیم ۰.۲رو فقط با ی۰.۶دهم جمع میزنم و با اون ۰.۶دهم دیگ جمع نمیزنیم؟
مجید دلاکه
2 سال پیش
چرا وقتی na2so4تجزیه میشه 2تاnaویکیso4میشه؟
مجید دلاکه
2 سال پیش
@زینب مقدم توضیح از این عالی تر نمیشه مرسیی
زینب مقدم
2 سال پیش
سید محمد متین رشادی
2 روز پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷