مفاهیم آماری و شاخصهای مرکزی
`01:10
2 تمرین
شاخصهای پراکندگی
`01:05
1 تمرین
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
سمیه قربانی
فارغ التحصیل تجربی - تهران
مهدیه کمالی
-
امیرعلی کریمی
دوازدهم تجربی - قزوین
عباس مطریان پور
فارغ التحصیل تجربی - خوزستان
نیکان مهربانی
دوازدهم تجربی - چهارمحال و بختیاری
محمد عبدالملکی
دوازدهم تجربی - کردستان
حسن طباطبایی
دوازدهم تجربی - قم
مائده افریشم
دوازدهم تجربی - تهران
باران برزگر
دوازدهم تجربی - تهران
هدی حسنی
فارغ التحصیل تجربی - خراسان جنوبی
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
سمیه قربانی
فارغ التحصیل تجربی - تهران
مهدیه کمالی
-
امیرعلی کریمی
دوازدهم تجربی - قزوین
عباس مطریان پور
فارغ التحصیل تجربی - خوزستان
نیکان مهربانی
دوازدهم تجربی - چهارمحال و بختیاری
محمد عبدالملکی
دوازدهم تجربی - کردستان
حسن طباطبایی
دوازدهم تجربی - قم
مائده افریشم
دوازدهم تجربی - تهران
باران برزگر
دوازدهم تجربی - تهران
هدی حسنی
فارغ التحصیل تجربی - خراسان جنوبی
مفاهیم آماری و شاخصهای مرکزی
`01:10
2 تمرین
شاخصهای پراکندگی
`01:05
1 تمرین
ستایش سلیمانی
5 ماه پیش
فکر میکنم اعداد اولیه تقسیم بر بیست و پنج صدم و منهای یک شدن و برای اینکه میانه جدید رو به دست بیاریم این اعمال رو برعکس روی میانه قبلی یعنی 2 اجرا میکنیم که به ترتیب 2 ضرب در بیست و پنج صدم میکنیم که میشه نیم و به علاوه ی 1 میکنیم که میانه ی جدید میشه 1.5