مفاهیم آماری و شاخصهای مرکزی
`01:10
2 تمرین
شاخصهای پراکندگی
`01:05
1 تمرین
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
سمیه قربانی
فارغ التحصیل تجربی - تهران
مهدیه کمالی
-
امیرعلی کریمی
کنکوری تجربی - قزوین
عباس مطریان پور
فارغ التحصیل تجربی - خوزستان
نیکان مهربانی
کنکوری تجربی - چهارمحال و بختیاری
محمد عبدالملکی
کنکوری تجربی - کردستان
حسن طباطبایی
کنکوری تجربی - قم
مائده افریشم
کنکوری تجربی - تهران
باران برزگر
کنکوری تجربی - تهران
هدی حسنی
فارغ التحصیل تجربی - خراسان جنوبی
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
سمیه قربانی
فارغ التحصیل تجربی - تهران
مهدیه کمالی
-
امیرعلی کریمی
کنکوری تجربی - قزوین
عباس مطریان پور
فارغ التحصیل تجربی - خوزستان
نیکان مهربانی
کنکوری تجربی - چهارمحال و بختیاری
محمد عبدالملکی
کنکوری تجربی - کردستان
حسن طباطبایی
کنکوری تجربی - قم
مائده افریشم
کنکوری تجربی - تهران
باران برزگر
کنکوری تجربی - تهران
هدی حسنی
فارغ التحصیل تجربی - خراسان جنوبی
مفاهیم آماری و شاخصهای مرکزی
`01:10
2 تمرین
شاخصهای پراکندگی
`01:05
1 تمرین
سوالات دیگران
(2)
NAFAS
5 ماه پیش
همیشه اینطوریه که اگه همه داده ها برابر بودند میانه و میانگین با هم یکی هستند و میشن خود عدد؟ یا مثال نقض داره؟
کپی لینک
آیدا راحمی
1 سال پیش
0:1:51
سلام وقت بخیر من متوجه نشدم تو این تیپ تستا اول جمع و تفریق رو انجام بدیم ، یا اول ضرب و تقسیم ؟؟ مسلما اولویت اول با ضرب و تقسیمه ولی در چی یاد گرفتی سوال ۲ ، یاد بگیریم ۲، اول باید کم میکردیم وبعد ضرب رو انجام میدادیم تا به جواب ۵ برسیم. ولی در این تست این طور نبود
کپی لینک
سجاد اسماعیلی
1 سال پیش
سلام وقت بخیر در اون سوال ما برای حالت دومش جمع و کم نداشتیم برای حالت اولش هم ضرب نداشتیم برای همین احساس کردید متفاوته وگرنه اگر جفتش رو میداشت مثل همین سوال حل میشد
کپی لینک
زینب مقدم
5 ماه پیش
همیشه همینه