یادبگیریم2:مسائل حرکت با سرعت ثابت(قسمت اول)
reza pasha
3 هفته پیش
مگه از صورت سوال نمیشه جابه جایی رو بدست آورد ؟ و مسافت هم که باهاش برابره نیازه که اول سرعت و فلان و اینا پیدا کنیم ؟؟؟
متین حسینی
4 ماه پیش
سلام ببخشید این قسمت رسم نمودار سرعت بر زمان استاد توضیح خاضی ندادن چجوری شد؟متوجهه نشدم کا رو چه اساسیه و xضفر یعمی شروع حرکت چرا در نظر گزفتهد نشدد؟
جواد شهبازی
5 ماه پیش
چرا ویدیو هاش رو آپدیت نمی کنید ? مال قرن بوق هست این ویدئو هاش (چهار سال پیش)
(1)
سید محمد متین رشادی
5 ماه پیش
از پشتیبانی پیگیری کنید 🌷
Fatemeh Zand
7 ماه پیش
سلام وقت بخیر ، توی این قسمت کافیه که فقط بفهمیم در x=0 ،t=۶ ؟؟ مگه قرار نبود اگه فهمیدیم x=۰ شده باید بفهمیم اون نمودار و رد کرده یا نه ؟ پس چرا اینجا اینکار نکردیم ؟ دو شرط داشت که بردار مکان تغییر جهت بده اینکه نمودار و "قطع کنه" و "رد کنه" الان از کجا فهمیدیم رد کرده ؟
سید محمد متین رشادی
6 ماه پیش
سلام عکس سوال یا نمودار رو اسکرینش رو بفرست پیدا نکردم ریپلای نباشه 🌷
حنانه سه برادر
7 ماه پیش
سلام وقت بخیر یک سوال دارم گزینه ج و گزینه د تفاوتشان چیست و اینکه چرا استاد در حل گزینه د منفی را لحاظ کردند و در گزینه ج لحاظ نکردند لطفا جواب بدیدد
عرفان بابایی
7 ماه پیش
سلام مسافت با جابه جایی متفاوته جابه جایی کمیتی برداریه پس جهت براش مهمه که در راستای xباشه مثبت و در خلاف جهت x علامتتش منفی میشه اما مسافت کمیتی نرده ای هستش و به خاطر همین جهت براش مهم نیست پس دیگه علامت براش تعریف نمیشه به خاطر همینه که مسافت رو در قدر مطلق گذاشتن
عرفان بابایی
7 ماه پیش
@عرفان بابایی قدر مطلق باعث میشه علامت منفی از بین بره چون گفتم مسافت علامت منفی براش جواب نمیده چون کمیتی نرده ای و فقط مسافتی رو که طی شده می خواد.اندازه در واقع
محمد توتونچی
9 ماه پیش
سلام تو حل ابتدای سوال اول که گفته کدوم درست یا کدوم نادرست عبارت دوم نوشته هر بازه زمانی!استادگرفتن درست نباید بگیم در بازه های زمانی برابر!
فاطمه حسینی
1 سال پیش
چرا سخت شد🥲
سیما بادست
1 سال پیش
سخت ترم میشه
(1)
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
هر جا رو نفهمیدید تایم مشخص کنید توضیح بدم 🌷 ریپلای نکنید 🌷
امیر رضا سالم
1 سال پیش
سلام این سوال رو توی کاغذ با روش تشریحی و با ویس برایم توضیح دهید ممنون تو یادبگیریم ها جواب تشریحی وجود ندارد
فرناز ابراهیمی
1 سال پیش
برای بدست آوردن تندی متوسط اگر از تانژانت بریم توی نهایی بهمون گیر نمیدن؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
ممکنه گیر بدن از فرمول عادی استفاده کنید
(1)
مریم نظری
1 سال پیش
سلام جواب چی یادگرفتی بگیرم درس چهار یاد بگیریم دو مربوط به نمودار مکان زمان میشه یه توضیح بدید ممنونم
(6)
نازنین واعظی
1 سال پیش
@نازنین واعظی ما در این سوال برای نوشتن معادله مکان زمان متحرکی با سرعت ثابت v رو نداریم از رابطه ای که تو تصویر میبینی v رو به دست میآوریم و همچنین برای نوشتن معادله مکان زمان ما نیاز ب x اولیه یا همون x⁰ یکی از داده های سوال ( فرقی ندارع کدوم رو ) جایگزین میکنیم و حالا برای نوشتن معادله مکان زمان نهایی همه اطلاعات لازم رو داریم و برای رسم نمودار آن نیز ابتدا x رو صفر قرار میدهیم و t به دست میآید. و ثانیا t را صفر میدهیم و x را به دست می آوریم و آن را رسم میکنیم امیدوارم مثمر ثمر بوده باشه :))) بازم اگه سوالی بود بپرس
(2)
مریم نظری
1 سال پیش
@نازنین واعظی مرسی❤️ الان متوجه شدم کجا داشتم اشتباه حل میکردم🤦🏻♀️
(1)
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام دوستتون کاملا درست توضیح دادن 🌷
نازنین واعظی
1 سال پیش
@سید محمد متین رشادی مچکرم🙏🏻🎀
zahra 🤍🩺
1 سال پیش
سلام ببخشید تو سوال سوم من برا رسم نمودار مکان.زمان t=2 قرار دادم و x=5 شد و با همون مکان اولیه نمودارش کشیدم درسته؟ اخه استاد عدد دیگه ای گذاشتن من شک کردم به جواب
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سید محمد متین رشادی
3 هفته پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷