یادبگیریم۵:اجزای مغز انسان(تالاموس و هیپوتالاموس)
نرگس مهدوی
2 سال پیش
در زمان ۱۲ دقیقه دوستان توجه کنن که جای بینی در سمت راست باید کشیده میشد.
(13)
مبین الفتیان
2 سال پیش
@BAHAR :) بینی و پیاز های بویایی
(1)
کیمیا فتحی
2 سال پیش
@مبین الفتیان ممنونم
... NIUSHA
1 سال پیش
به دلیل لوب ها این موضوع رو میگید؟
صهبا شیحکی
1 سال پیش
دیدم یه چیزی غیر طبیعیه!!
خدا بزرگه :)
1 سال پیش
متوجه نمیشم !
زینب مقدم
1 سال پیش
@خدا بزرگه :) کجای فیلم رو؟
خدا بزرگه :)
1 سال پیش
@زینب مقدم همین حرف شما متوجه نشدم
خدا بزرگه :)
1 سال پیش
@زینب مقدم حرف شما نه حرف خانوم مهدوی رو متوجه نمیشم . اشتباه گفتم ، فکرکردم شما گفتید اونو
سیده ربابه نوروزی
1 سال پیش
@خدا بزرگه :) در دقیقه ۱۲ استاد ساقه مغز تالاموس و بقیه بخش ها مثل برجستگی های چهارگانه که در قسمت پشتی مغز میانی هست رو رسم کردند بینی فرد رو برای اینکه توضیح بدن اطلاعات حسی بویایی به تالاموس وارد نمیشود رسم کردن که مستقیما روبروی برجستگی های چهارگانه رسمش کردند درصورتیکه باید به سمت هیپوتالاموس رسم میشد همین
(3)
نصرالله فیضی
1 سال پیش
دمت گرم که اینقدر حواست هست
علی یوسفی صدر
3 هفته پیش
سلام ببخشید استاد شکلرو اشتباه کشیده مگه برجستگی های چهار گانه پشت ساقه مغز نیستن پس اونوقت چرا استاد لوب های پیازی رو جلویه برجستگی های چهار گانه کشیده
سید محمد متین رشادی
3 هفته پیش
سلام کدوم قسمت ؟ لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
حنانه شیخی
5 ماه پیش
معلم ما گفت دو عدد تالاموس نیست یک عدد هست با توجه به شکل فصل ۴ یک عدد در نظر میگیره
فاطمه غفاری
4 ماه پیش
سلام طبق متن کتاب صفحه 11 گفته تالاموس ها و متن از شکل بیشتر رسمیت داره و همچنین طبق شکل 12 در صفحه 61 دقیقا مشخصه که دو تا تالاموس داریم که بالای ساقه مغز و اپی فیز مشخص کردن
علی فرهاد زاده
8 ماه پیش
سلام ایا انشالله ممکنه پیامی به مغر بره و توسز قشر مخ پردزاش نشه. ایا پیام حسی میتونه در هیپوفیزردراش بشه انشالله
محمد رضا داور پناه
8 ماه پیش
ببخشید من فرق بین مخچه و تالاموس رو نفهمیدم تالاموس پیام های حسی رو تقویت میکند و به مخچه میفرستد و مخچه به مخ میفرستد
علی بهاری
9 ماه پیش
پل مغزی و بینی در یک جهت قرار دارند در نتیجه پیاز های بویایی در شکلی که استاد کشیدن در دقیقه ۱۱:۴۵ باید سمت راست میبودند و اونجایی که پیاز های بویایی کشیده شده باید مخچه میبود .
مبین رنجبریان
10 ماه پیش
سلام مگه استاد نمیگن گرما زدگی بهتره از سرما زدگی خوب ما تو سرمای شدید میریم که ؟
زینب ترابی
10 ماه پیش
سلام. محل پردازش نهایی اطلاعات مربوط به دما در هیپوتالاموس هست؟؟؟؟؟
زینب مقدم
10 ماه پیش
سلام زینب جان بله
شایان احمدزاده
11 ماه پیش
سلام خسته نباشید چرا در دقیقه ی ۳۷ استاد گفتن که هیپوتالاموس ۲ تا از هورمون ها رو به هیپوفیز پسین انتقال میده برای چی از واژه ی پسین استفاده شده؟
Amir .
11 ماه پیش
ببین جلوتر تو فصل چهار بیشتر هیپوفیز رو توضیح میده و بخش هاش رو میگه که همین پسین یه بخش از هیپوفیزه
(3)
BAHAR :)
2 سال پیش
ببخشید میشه عکس درستش رو بزارید یعنی همه چی سر جاشه ولی بینی میاد سمت راست ؟