= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
یلدا شعبانی
9 ماه پیش
دلیل رد گزینه ۴ توضیح میدید
سید محمد متین رشادی
9 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷 این چند خط رو بخونید
(1)
تینا ولی زاده
9 ماه پیش
خب کل اکسونش که خارج از نخاع نیس ابتداش داخل نخاعه
سید محمد متین رشادی
9 ماه پیش
صرفا گفته شامل آکسون است اگر میگفت شامل (کل آکسون) است، اونوقت غلط میشد
nikan .
1 سال پیش
دلیل رد گزینه یک رو نفهمیدم
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام ممکنه یک نورون حسی مثلا توی سر و صورت وجود داشته باشه و پیام رو مشتقیما به مغز ببره و نیاز نباشه اول به نخاع بره
(1)
فاطمه شرعی زاده
1 سال پیش
سلام یه سوال کلی داشتم اینکه مثلا میگیم عصب پیکری و خودمختار یعنی از لحاظ ظااهری هم با هم تفاوت دارند؟ یا فقط به خاطر عملکردشون نام گذاری کردیم تفاوتشون رو نمیفهمم
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام عملکردشون متفاوت هست
(1)
ابراهیم دهقانی
1 سال پیش
سلام این سوال اشکال دارد چون اکسون در خود نخاع هم هست
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام کدوم گزینش؟ دقیقتر بهم توضیح بده ریپلای نکنید 🌷
یاسین .
2 سال پیش
سلام ببخشید مگه قسمتی از اکسون درون نخاع نیست؟
نرگس مهدوی
2 سال پیش
قسمتی از اکسون نورون حرکتی درون نخاع هست.
سمیرا رحمتی
1 سال پیش
سلام،،،آره بخشی از آکسون تو نخاع هس ولی اینجا سوال از آکسون نیس،،نگفته آکسون کجا قرار داره اگ اینو میپرسید باید میگفتیم نخاع و ریشه شکمی،،،، اینجا گفته تو ریشه شکمی چی هس ک فقط اکسون بلنده.. امیدوارم متوجه منظورم شده باشی
سمیرا رحمتی
1 سال پیش
البته شانل دندریت ها هم هس ،،این جمله ک گفتم فقط شامل آکسون اشتباهه
(1)
سید محمد متین رشادی
8 ماه پیش
سلام بله در واقع تعدادش یدونه نیست بلکه زیاد تر هست شکل کتاب بصورت شماتیک یدونه نشون داده این کتاب چاپ ۱۴۰۴