سهمی،معادله درجه دوم،نامعادله،تعیین علامت
4.8/5
(186 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
شریفه درایش 2
8 ماه پیش
سلام بدرد کنکور ۱۴۰۵میخوره و من کلیپ ک یه زره نگاه کردم کلا بیرون نمیره چرا اونوقت
فاطمه زهرا رمضانی مقدم
10 ماه پیش
ولی مگه x ها با هم متفاوت نیستن؟ چجوری یه قانون کلی برای همه گفتیم
زهرا مند
1 سال پیش
اینجا استاد با استفاده از انتقال نمودار جدید رو رسم کردند ولی مخرج هم یدونه ایکس داره اون تو انتقال نمودار تاثیری نداره؟
زهرا مند
1 سال پیش
1.05.49. << تایمش
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام ازین روشذهم میتونی بری انا خیلی شخت تره و روش معمولی نیست روش و معمول تستیش خیلی راحت تره
زهرا مند
1 سال پیش
B رو چرا خود ۱۲ پنجم شد؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام تو این زمانی که مشخص کردین پیداش نکردم🤔
-= اسمی
1 سال پیش
اشتباه محاسباتی شده جواب میشه گزینه اول
زهرا مند
1 سال پیش
اینجا نمیتونستیم به جای نوشتن t¹ . t² با استفاده ازدلتا ریشه هارد بدست بیاریم
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام مطمئنین که زمانی که مسخص کردین متناسب با سوالتون هست؟
زهرا مند
1 سال پیش
سلام اینجا همواره رو نمیتونستیم مماس بر محور هم در نظر بگیریم؟ آخه اون موقع هم همواره زیر محور میشه
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام مطمئنین زمانش رو درست مشخص کردین؟
فاطمه سلیمان زاد
1 سال پیش
سوالی که تودقیقه ی ۳۷ حل شده جوابش گزینه ۱ میشه
نرگس مهدوی
1 سال پیش
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام زمانش رو لطفا درست مشخص کنین