یادبگیریم۱:نحوه تعیین علامت عبارات چندجملهای
حسین موسی پور
3 سال پیش
ببخشید خب دلتا صفر شد پس یک ریشه داریم این Mمثبت 1 وM-7 مساوی 9 از کجا امد و اینکه 9 میبریم انور چه جوری میشه 16
(7)
(21)
هادی ناموری
2 سال پیش
@زهرا عتبی از اونجا که 9 رو میاریم بع این طرف معادله میشه توضیح بدید منفی 16 و منفی 6 چجوری شد ؟؟؟؟
سجاد اسماعیلی
2 سال پیش
@هادی ناموری سلام و درود منفی ۱۶ که مشخصه حاصل منفی ۷ و منفی ۹ هست اما اون منفی 7m رو اشتباه نوشتن از اول باید همون منفی 6m نوشته میشد
هلیا پولکی
2 سال پیش
@سجاد اسماعیلی سلام میشه بگین اون منفی 9 از کجا اومده؟ مگ از اتحاد جمله مشترک حلش نکردن؟
(2)
سیما بادست
2 سال پیش
@نرگس رحیمی سلام میشه قسمتی که اون جدولو میکشیم توضیحش بدید برام خیلی مشکل ندارم با ریشه پیدا کردنشون
هانیه بختیاری
2 سال پیش
@هلیا پولکی عدد 9 که اونور تساوی بود رو آوردن این سمت و با عدد ثابتی که از اتحاد جمله مشترک بدست اومده بود جمع کردن .
(2)
هانیه بختیاری
2 سال پیش
@سیما بادست کدوم قسمت جدول ؟
(2)
زهرا حاجی مهدی
2 سال پیش
@هلیا پولکی سلام وقت بخیر مثل اینکه طرفین رو بر ۴ تقسیم کرده تا اون چهار از بین بره و ۳۶ هم تقسیم بر۴ ۹میشه وازاونجا اومده
(2)
حسین فلک پروری
2 سال پیش
@هلیا پولکی سلام همه شمایی که علامتارو اشتباه بدست اوردین بخاطر اینه که ۹ رو با ۷ جمع کردین وقتی عبارت مساوی صفر بوده اما باید بدونین که طبق قانون اولویت ها که سال هفتم خوندیم اولویت از چپ به راسته
محسن لطفی
1 سال پیش
@هلیا پولکی ممنون عسیسم همین سوال من بود
امیرعلی افشار
10 ماه پیش
@نرگس رحیمی ممنون از توضیح خوبتون منم واقعا نفهمیدم چی شد
نازنین زهرا رفیعی
2 هفته پیش
خب پرانتزایی که توان زوج دارن با ریشه ی صفر ریشه های مضاعفن ؟ یعنی اگه توان دو داشتیم در اخر که فاکتور گرفتیم و تجزیه کردیم دوباره نمیخواد تجزیه کنیم ؟ .. گیج شدم
نازنین زهرا رفیعی
2 هفته پیش
سلام میشه در مورد ریشه مضاعف توضیح بدید ؟ و اینکه توی حل سوالات ریشه های ۰ و منفی رو ریشه مضاعف در نظر میگرفتن استاد .. و میشه سوال یک چی یاد گرفتی رو هم توضیح بدید ؟
فاطمه عرب
4 هفته پیش
سلام خسته نباشید یعنی هرجا توان دو داشتیم ریشه مضاعف میشه
سید محمد متین رشادی
4 هفته پیش
سلام وقت بخیر بله ولی احتیاطا تایم مشخص کنید ببینم استاد چی گفتن ریپلای نباشه 🌷
حیدر مالداری
7 ماه پیش
از کجا بفهمیم ریشه عبارت مضاعفه؟؟؟ همه توان های زوج مضاعف و همه توان های فرد ریشه عادیه؟؟؟
نازنین زهرا رفیعی
2 هفته پیش
سوال منم هست
معصومه قمری
7 ماه پیش
چرا m رو با این روش به دست اوردن؟ متوجه مدل حلشون شدم ولی نفهمیدم چرا از این راه حل؟
زینب سلیمانی
8 ماه پیش
چرا ۹ شد و اینکه چرا چهار رو در پرانتز ضرب نکرد
فاطمه غفاری
8 ماه پیش
زهرا عتبی
2 سال پیش
..
(17)