= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
یسنا فرجی
1 هفته پیش
اگه c ضریب ۲ یا ۳ داشته باشه چیکار میکنیم ؟ تا الان هر کدوم رو حل کردن c ضریب نداشت.
امیرمهدی رضایی واحد
3 ماه پیش
سلام بچه الان این چطوری حل شده من ده بار فیلم رو نگاه کردم بعد اینکه یکی از ریشه هارو بدست میاره از بعدش دیگه نی فهمن چی می کنه اگه کسی میدونه نه بگه ممنون
ZARA HE
8 ماه پیش
برای این سواله اگه در اخر از جمع ریشه ها بریم جوابش تغییر می کنه که
ZARA HE
8 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی ممنون متوجه شدم
فاطمه شفیعی
1 سال پیش
سلام وقت بخیر من قسمت آخر را متوجه نشدم چرا ابن مدلی تقسیم کردند مگه نباید بجای c,aاعداد را جایگذاری کنیم و بعد به روش پروانه ای حل کنیم ؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام گزینه های این سوال، بر اساس a و c جواب رو خواسته. پس نیاز نیست عدد جایگذاری کنین صرفا بدونین ضرب ریشه ها میشه C/a یکی از ریشه ها رو دارین ریشه دیگه رو مطابق گزینه ها بدست میارین
مهسا کاظمی
1 سال پیش
تدریس عالی بود واقعا فقط ای کاش این فصل قبل فصل نامعادله ها و فصل نمودار ها می بود☘️
(1)
نرگس مهدوی
1 سال پیش
خداروشکر که راضی بودین😍❤️
مینا علی عباسی
1 سال پیش
چرا اینجا ضرب ریشه هارو گرفتیمc/a ???
نرگس مهدوی
1 سال پیش
کاا این یه قانونه که جمع ریشه ها میشه منفی b/a و ضرب ریشه ها میشه c/a
(1)
سیدسجاد موسوی سیج
1 سال پیش
سلام اینجا نوشته x-6 ولی تو خود صورت سوال گفته سن ۳ سال قبل برادر کوچک تر فکر کنم اشتباه شده
زینب مقدم
1 سال پیش
سلام اره به نظر بازم متن سوال رو بفرست
مرتضی مرتضوی
1 سال پیش
@زینب مقدم ی سوال خانم مقدم حالا از کجا باید متوجه بشیم متغییر هارو جوری که شما گفتین درنظربگیریم {توی ویس گفتین}تاراحت تر حل کنیم ممنون میشم توضیح بدین
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام خب این درسته که شما بدست آوردید اما سوال توی گزینه های دیگه،به فرم دیگه ای داده ریشه رو یعنی بر حسب c و a
(1)
زهرا اردستانی
1 سال پیش
سلام وقتتون بخیر می تونیم از راه جمع ریشه ها هم حلش کنیم؟ اگر از اون روش حل کنیم جواب شبیه گزینه ۴ میشه فقط با علامت مثبت ۳ ، درسته؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام میتونی از راه حلت برام عکس بفرستی؟
(1)
هستی کشاورزی
2 سال پیش
اون قسمت که ضرب ریشه ها میشه a به روی c از کجا اومده؟
زهرا اردستانی
1 سال پیش
سلام ترکیب با یازدهمه توی کتاب یازدهم یه قسمت درباره ی ضرب ریشه ها و جمع ریشه ها و اینکه چجوری بتونیم باهاشون معادله درجه ۲ بنویسم صحبت می کنه .
زهرا عطاردی
2 سال پیش
صبا صفایی
3 هفته پیش
سلام یکی از ریشه هارو با مقایسه با معادله بالاش فهمید که منفی 3 هستش و بعد از اون رابطه ای که در فیلم های قبل توضیح دادن گفتن که زمانی که رابطه جمعcوbوa مساویه 0میشه یکی از ریشه هاش در این معادله شده منفی 3 و زمانی که اثبات کردن گفتن ضرب ریشه اول در ریشه دوم برابر با Cتقسیم برaکه اینجا ریشه اول یعنی X1مساوی با منفی 3 بوده در ضربا X2مساوی با Cتقسیم برaمنفی ۳رو برد اون ور تساوی که وقتی اینور تساوی ضرب بود اونور تقسیم میشه و جواب میشه Cتقسیم بر منفی ۳a