= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
الهه کریمی
3 ماه پیش
چی یادبگیریم ها اولی و اخری گزینه2 و بقیه گزینه یک درسته؟ فک نکنم پاسخنامه درست باشع
عرشیا بتیانه
2 ماه پیش
نه اولی گزینه 1 میشه
(1)
آیات طالبی فرد
3 ماه پیش
چرا موقعی که ضریبو به توان رسوند بجا اینکه ۸ بشه شد ۹
عرشیا بتیانه
2 ماه پیش
سوال خوبی بود
(1)
انوشه عالیشان
3 هفته پیش
@عرشیا بتیانه چون وقتی ضریب پشت رو میاری جلو تبدیل به توان میشه نه پایه یعنی میشه ۳ به توان ۲ ،نه ۲ به توان سه...
نرگس یاراحمدی
4 ماه پیش
این سوال چرا گزینه دو درسته چون قیچی میکنیم پایه ها برابر میشه مینویسیم پایین اما جوابم به صورت گزینه دوم نشد
غزل اسماعیل زاده
3 ماه پیش
سلام با دقت حل کن درست میشه لگاریتم اول a بالا b پایین لگاریتم دوم b بالا c پایین b ها خط میخورن و ....
سیده مبینا میرمحمدی
5 ماه پیش
بله داخل درسنامه کمک درسی اشاره شده بود بهش نوشته x در اینجا آرگومان نامیده میشود
سید محمد متین رشادی
5 ماه پیش
واسه کنکور و دبیرستان مهم نیست خواستید عکس درسنامه رو بفرستید بگم منظورش چی بوده ریپلای نباشه 🌷
سیده مبینا میرمحمدی
5 ماه پیش
سلام وقت بخیر استاد داخل فیلم ها اشاره ای نکردن میشه آرگومان بگید که چیه؟
سید محمد متین رشادی
5 ماه پیش
سلام متوجه منظورتون نشدم 🤔 آرگومان؟ مجدد کامنت بذارید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
فاطمه سلطانی
9 ماه پیش
ولی دیگ نیاز نیست مجدد ویس بگیرین خودم متوجه شدم
سید محمد متین رشادی
9 ماه پیش
👌
فاطمه سلطانی
9 ماه پیش
خیلی ممنونم از اینک لطف کردین و جواب دادین فقط سوال دوم ویستون واضح نبود🙏
سید محمد متین رشادی
9 ماه پیش
🌷🌷🌷
عسل عسلی
5 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی سلام امکان داره آخر این سوالو توضیح بدید چون ویس خیلی بد بود من اونجارو متوجه نشدم که پرانتز اول به توان ۲ مساوی + پرانتز دومی به توان ۲ شده چون اون دومی رو که بدست میاریم + و اگه بره اونور - میشه
(1)
سید محمد متین رشادی
2 روز پیش
سلام درسته