یادبگیریم2:قوانین لگاریتم

4.8/5
(149 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

تابع لگاریتم

تابع لگاریتمی
تابع لگاریتمی

`01:39

2 تمرین

معادله، نامعادله و کاربرد لگاریتم
معادله، نامعادله و کاربرد لگاریتم

`01:00

3 تمرین

سوالات دیگران

سلام من اینو با این روش رفتم اوکیه؟

سلام درسته

الهه کریمی | آکادمی امروز

الهه کریمی

3 ماه پیش

چی یادبگیریم ها اولی و اخری گزینه2 و بقیه گزینه یک درسته؟ فک نکنم پاسخنامه درست باشع

نه اولی گزینه 1 میشه

(1)

چرا موقعی که ضریبو به توان رسوند بجا اینکه ۸ بشه شد ۹

سوال خوبی بود

(1)

@عرشیا بتیانه چون وقتی ضریب پشت رو میاری جلو تبدیل به توان میشه نه پایه یعنی میشه ۳ به توان ۲ ،نه ۲ به توان سه...

این سوال چرا گزینه دو درسته چون قیچی میکنیم پایه ها برابر میشه مینویسیم پایین اما جوابم به صورت گزینه دوم نشد

سلام با دقت حل کن درست میشه لگاریتم اول a بالا b پایین لگاریتم دوم b بالا c پایین b ها خط میخورن و ....

بله داخل درسنامه کمک درسی اشاره شده بود بهش نوشته x در اینجا آرگومان نامیده میشود

واسه کنکور و دبیرستان مهم نیست خواستید عکس درسنامه رو بفرستید بگم منظورش چی بوده ریپلای نباشه 🌷

سلام وقت بخیر استاد داخل فیلم ها اشاره ای نکردن میشه آرگومان بگید که چیه؟

سلام متوجه منظورتون نشدم 🤔 آرگومان؟ مجدد کامنت بذارید 🌷 ریپلای نباشه 🌷

ولی دیگ نیاز نیست مجدد ویس بگیرین خودم متوجه شدم

خیلی ممنونم از اینک لطف کردین و جواب دادین فقط سوال دوم ویستون واضح نبود🙏

🌷🌷🌷

پاسخنامه ش

ویس اول

ویس دوم

پنجمی

اوکی شد

پاسخنامه چهارمی

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

عسل عسلی | آکادمی امروز

عسل عسلی

5 ماه پیش

@سید محمد متین رشادی سلام امکان داره آخر این سوالو توضیح بدید چون ویس خیلی بد بود من اونجارو متوجه نشدم که پرانتز اول به توان ۲ مساوی + پرانتز دومی به توان ۲ شده چون اون دومی رو که بدست میاریم + و اگه بره اونور - میشه

سوال ۴

توضیح دادم 🌷

پاسخنامه سوم

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

(1)

سوال سوم

توضیح دادم 🌷

پاسخنامه دوم

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷