= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
بهار قیصری
3 سال پیش
سلام.خب وقتی اینجا جواب به دست میاد 5 من از کجا تشخیص بدم نباید بنویسم 5؟
سجاد اسماعیلی
3 سال پیش
سلام و درود چون عبارتی که میخوایم باهاش جمع کنیم کسری هست، پس بهتره اینو هم کسری بنویسیم که جمع و تفریق کردنش برامون راحت تر باشه
حانیه اسکندری
3 سال پیش
ببخشید نمیشه ۴ صدم رو بنویسیم ۲صدم ب توان ۲؟ بعد اونحوری میشه مثبت ۳/۲ نه منفی
سجاد اسماعیلی
3 سال پیش
سلام و درود چهار صدم میشه دو دهم به توان دو هم عدد ها به توان دو میرسن هم اعشار
Shaghayegh Hesabi
3 سال پیش
سید محمد متین رشادی
11 ماه پیش
همش درسته سوال دوم رو اشتباه نوشتید اون عدد سه میاد در مخرج که جوابش میشه پنج ششم محض احتیاط با پاسخنامه هم تطبیق بدید 🌷