= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
باران مشاقی
1 هفته پیش
سلام وقت بخیر من همیشه تو دامنه و بردای دو قسمتی مشکل دارم کی اشتراک بگیرم کی اجتماع یه دفه استاد اجتماع میگیره یه دفه اشتراک
مریم نوروزی
3 هفته پیش
سلام چرا استاد اینجا نمودار نمایی میکشه مگه نباید نمودار لگاریتم بکشه؟؟
انوشه عالیشان
3 هفته پیش
سلام اشتباه کشیدن...:)
سید محمد متین رشادی
1 روز پیش
سلام ظاهراً اشتباه کشیدن
.. فاطمه الزهرا(س).. ..
1 ماه پیش
سلام این سوالو میشه توضیح بدین؟ من جوابشو خوندمش اما متوجه نشدم چرا دقیق اینطوری شد
ریحانه سلیمانی سروستانی
1 ماه پیش
جواب سوال هایی که باید خودمون حل کنیم کجا هست؟؟
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
پاسخنامه سوالات چی یادگرفتی در بخش دانلود ها همون جایی که جزوات رو دانلود میکنید هست
سپهر واحدپور
1 سال پیش
سلام.اینجا رو متوجه نشدم. میشه توضیح بدید؟؟
انوشه عالیشان
11 ماه پیش
سلام...برای حل نامعادلات لگاریتمی دقیقا مثل معادلات عمل میکنیم با این تفاوت که علامت نا معادله داریم...و تنها نکته اینه که وقتی مبنای تابع بین صفر و یک باشد جهت نامعادله تغییر میکند.
.. .
1 سال پیش
سلام ببخشید تو چی یادگرفتی برای چک کرد دامنه برای عدد جلوی لگاریتم میایم میگیم x>0 و 3>0 و تو حل هم ب این میرسیم ک x <3 باشه بعد میایم اشتراک میگیریم بینشون؟ و میشه گزینه دو درسته؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام دقیقا🌷
BAHAR :)
2 سال پیش
ببخشید نامعادلات لگاریتمی برای حسابان نیست ؟ مایی که تجربی هستیم هم باید بخونیم ؟
نرگس مهدوی
2 سال پیش
برای تجربی هم میاد مواردیش
Mandana Moradi
2 سال پیش
سلام وقت بخیر این تمرین پاسخ نامه اش اشتباه نیست ؟! به نظرم گزینه ۲ جوابه! میشه لطفاً چک کنید🙏
نرگس مهدوی
2 سال پیش
سلام کدوم قسمت پاسخ نامه مشکل داره؟
Mandana Moradi
2 سال پیش
@نرگس مهدوی کل پاسخنامه! در پاسخ نامه واسه لگاریتم ها پایه کسری در نظر گرفته در حالی که صورت سوال لگاریتم پایه اش ۱۰
فاطمه اکبری
4 ماه پیش
گزینه های 1 و 3 که کلا خط میخورن.می مونه 2 و 4.یه عدد رو امتحان میکنیم.مثلا 5(که تو دامنه گزینه 2 هست ولی تو 4 نیست) این نامعادله برای 5 جواب نمیده.پس همون گزینه 4 درسته
نرگس بدری
2 سال پیش
چرا استاد تابع نمایی رو برای مقایسه تابع لگاریتمی مثال زدن ؟؟؟ نمودار اشتباه رسم نشده ؟
(1)
سید محمد متین رشادی
2 سال پیش
تایمش رو مشخص کنید بیزحمت
علی رفیعی
3 سال پیش
سلام روز بخیر باید با چی اشتراک بگزاریم ؟
Mandana Moradi
3 سال پیش
سلام وقت بخیر عدد جلوی لگاریتم باید بزرگتر از صفر باشه که میشه Xهای بزرگتر از یک.... و عبارت زیر رادیکال هم باید بزرگتر مساوی صفر باشه که میشه Xهای کوچکتر مساوی دو ... حالا از دوتا جوابی که بدست آوردیم اشتراک میگیریم یعنی اشتراک (X های بزرگتر از یک و X های کوچکتر مساوی دو ) و جواب نهایی میشه دامنه این تابع!
Mandana Moradi
3 سال پیش
سید محمد متین رشادی
2 روز پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷