یادبگیریم1:اتحادهای نتیجه شده از Sin2 x + cos2 x =1
4.8/5
(71 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
(24)
~M@ᎻᎠI~
2 سال پیش
سلام داداش نه درسته اگر زیر رادیکال رو حساب کنی میشه 1 تقسیم بر سینوس و داخل پرانتز هم میشه سینوس وقتی اینا رو در هم ضرب کنی میشه سینوس تقسیم بر سینوس که مساویه با 1 و چون در ناحیه 4 هست میشه منفی چون سینوس در ناحیه 4 منفیه
(3)
مرتضی مرتضوی
2 سال پیش
سلام رفیق.دقیقا همین طوری هس که گفتین واشتباه قراردادن
(3)
سید دانیال ابارشی
1 سال پیش
@~M@ᎻᎠI~ خیر اشتباه برداشت نکن داخل رادیکال که درست میشه 1 تقسیم بر sin اما داخل پرانتز طبق فرمول sin۲x . cos2x = 1 و اگر cos2x رو ببری اون ور تساوی در کل میشه sin2x = 1 - cos2x و در آخر وقتی این دو تا رو ضرب هم کنی جواب sin در میاد که چون در ناحیه چهارم قرار داره میشه sin- در واقع گزینه ها باید باشه sin و sin-
(1)
الهه کریمی
4 ماه پیش
سلام چی یادگرفتی بالاخره یکش د یا منفی یک میشه توضیح بدین مگه توان دو داره کلا مثبت بدست نمیاد؟
فاطمه بابایی پور
5 ماه پیش
فصل ۲ ما اصلا سه درسه چطور استاد میگه درس چهاررر ، فیلما هم همه ک فصلاش قاطی پاتیه معلوم نیست چی ب چیه
(2)
فاطمه بابایی پور
5 ماه پیش
استاد ، بابا ما میخوایم یاد بگیریم هنوز دهمیم چرا جوری توضیح میدین انگار ما این ده سال اینو بلد بودیم و هم سطح شما هستیم ، خب یکم واضح تر با جزئیات تر بگین چیزی نمیشه هاااااا
(1)
نرگس بریهی
6 ماه پیش
سلام ببخشید این درس ۲ توی جزوه هست پس چرا استاد میگه درس چهار که یاد بگیر های دیگه ای هم داره نییت نه تو جزوه و نه تدریسش هست
سید محمد متین رشادی
6 ماه پیش
سلام این موارد رو از پشتیبانی پیگیری کنید 🌷
سید محمد متین رشادی
6 ماه پیش
لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
BTMN
3 ماه پیش
باید مرز های دایره رو بلد باشی توی درس های قبلی استاد کامل توضیح دادن هم مرز هارو و هم علامت هر ناحیه رو ناحیه سوم بین پی تا سهپیدوم هست که توی این ناحیه کسینوس منفیه
کوثر دغلاوی
6 ماه پیش
نفهميدم چطور 25 اومد؟؟
نرجس حسن زاده
4 ماه پیش
چهار سوم به توان دو برسه میشه شانزده نهم بین یک و شانزده نهم مخرج مشترک میگیرم یک ضرب در ن میشه و در اخر نه به علاوه شانزده میشه بیست و پنج مخرج هم ک نه بوده بیست و پنج نهم
فاطمه شفیعی
10 ماه پیش
سلام وقت بخیر ، میشه چی یاد گرفتی را حل کنید و توضیح بدید
هلن عمری
10 ماه پیش
سلام عبارت داخل پرانتز میشه سینوس به توان دو و عبارت زیر رادیکال میشه یک به روی سینوس دو و چون زاویه مون در ناحیه چهارم قرار داره سینوس منفی میشه که بین رادیکال و پرانتز ضرب وجود دارد اگه بهم ضربش کنیم میشه سینوس دو به روی منفی سینوس دو که میشه منفی یک
شیده حبیب زاده
7 ماه پیش
@هلن عمری عزیز سینوس ۲ زیر رادیکال با خود رادیکال میره میشه ۱ به روی سینوس خواهشا جواب غلط پخش نکن
فاطمه حسینی
1 سال پیش
من یه سوال داشتم. من امسال نهایی دوازدهم دارم و رشتمم تجربی نبوده و میخوام دیپلمم رو عوض کنم. آیا توضیحات و روشی که استاد تدریس میکنن برای نهاییه یا برای تست زنی؟ چون من اینجا تازه دارم یاد میگیرم جوری نباشه که امتحان نهاییم رو خراب کنم؟ همه این مباحث تو کتاب درسی هست؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
مطالبی که استاد در پک پزشکیتو تدریس میکنن،عمدتا بر مبنای تست و کنکور هست (اگر چه مباحث اصلی رو بصورت عمقی براتون تدریس میکنند و خیلی سوالات هم با روش اصلی و تشریحی حل میشه،اما خیلی جا ها هم تکنیک های تستی میگن که از این بابت باید حواستون جمع باشه) یه نگاه گذرا به فرمول های کتاب درسی بندازید (که برای نهایی قابل قبول هستند) + اینکه نمونه سوال امتحان نهایی هم حل کنید،میتونه کمک کننده باشه
(1)
سجاد اسماعیلی
4 سال پیش
سلام حسام جان وقتت بخیر درست میفرمایید اشتباه تایپی :)
(4)