= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
برهان رستگار
5 ماه پیش
مگه در هر عددی در صفر ضرب بشه نمیشه صفر چرا استاد دو رادیکال 2 گذاشتن؟ گه با لیمیت خم بگیم وقتی که h به صفر میل میکنه جواب میشه صفر
(1)
برهان رستگار
5 ماه پیش
@زینب مقدم بابت توضیح دستتون درد نکنه
زینب مقدم
5 ماه پیش
@برهان رستگار 🌷🌷🌷
(1)
خاطره شکری
5 ماه پیش
@زینب مقدم سلام میشه یه توضیح راجب مشتق گرفتن اعداد توضیح بدید مثلا عدد ۴یا ۵ یا x به توان ۲ که متوجش نمیشم؟ ممنون میشم
Sara . R
4 ماه پیش
@خاطره شکری سلام عزیزم وقتت بخیر منظورت مشتق گیری همچین عبارتیه؟ ۴x به توان 2
سوزان صالحی
6 ماه پیش
سلام اونجا که استاد میگن حاصل حد شیب خط واصل وقتی اچ به سمت ۰ میره باره با مشتق در همه. نقاط این همه ی نقاط رو متوجه نشدم
روناک عباسی مقدم
8 ماه پیش
استاد ببخشید برای ما در مبحث مشتق اهنگ متوسط و اهنگ انی یا لحظه ای هم هست یا حذف شده ?
طهورا عیوضی
9 ماه پیش
چی یادگرفتیی گذینه2؟
سید محمد متین رشادی
9 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷
طهورا عیوضی
9 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی بابا چجوری بگم برای من پاسخنامه حسابانم کلا از دهم نیس؟ به پشتیبانی هم هزار بار اطلاع دادم ولی گفتن که شاید بارزگزاری نشده و برسی میکنن که هنوزم نیستش. اگه بشه بی زحمت بگین که درسته حداقل یانه.. ادم امیدشو به خدا از دست میده ندونه سوال درسته یا نه.....😐💔
(2)
الینا .
5 ماه پیش
@طهورا عیوضی آره گزینه ۲
(1)
ماریا معقولی
1 سال پیش
سلام اونجایی که استاد میگن توی صورت چون مزدوج هستن اولی به توان ۲ منهای دومی به توان ۲ میشه،استاد به توان ۲ رو فراموش میکنن بنویسن،میخواستم بدونم تاثیری داره ؟اگر توان ۲ تاثیر داره چجوری حل میشه؟
Farshid
1 سال پیش
توان دو اثر داد ک رادیکال پرید خانم مهندس
فاطمه پاشایی
1 سال پیش
سلام استاد خسته نباشید خط مماس در یک نقطه نشان دهنده شیب خط مماس و همون مشتق خودمون است که از لیمیت او بره بسمت صفر و اف در a+h نیست مگه پس چرا نوشته تو حل سوال اولتون که نوشتهx+h تو نوشتن فرمول و جاگذاری این a+h. x+h فرق داره ؟ من تو این فرمول بجای ایکس و aکلل قاطی کردم نیمدونم چی بزارم و کدومشو بزارم
سبا عطایی
1 سال پیش
سلام استاد در دقیقه 19.17 میگین که مشتق در نقطه تماس وای اونجا نوشته مشتق در نقطه مماس هر دوتاش درسته؟
فاطمه زهرا مقدم
1 سال پیش
و اینکه ببخشید مثلا توی سوال ۷۱۱ ما از علامتش ک صفر منفیه فقط موقع ک از رادیکال میاریم بیرون استفاده میکنیم؟ و توی بقیه قسمت ها فقط جای گذاری میکنیم ؟ کلن تو بقیه سوالا هم اینجوریه؟
درسا بشارتی
1 سال پیش
پاسخش کجاست؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
پاسخ چی یادگرفتی ها در بخش دانلودها،همونجایی که جزوه ها رو دانلود میکنید،قرار داده شده 🌷
درسا بشارتی
1 سال پیش
چی یادگرفتی میشه 2؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷
ااصیه /
1 سال پیش
Zahra =)
3 ماه پیش
بله
(1)