مفهوم مشتق
`00:45
فرمولهای مشتق
`00:50
تست فرمولهای مشتق (۱)
`00:38
تست فرمولهای مشتق (۲)
`00:50
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
قاسم حیدری
دوازدهم تجربی - تهران
مهرداد شجاعی نژاد
یازدهم تجربی - خوزستان
Shiva Baradaran
یازدهم تجربی -
ابوالفضل غفاری
دوازدهم تجربی - گلستان
mEhD i
دوازدهم تجربی - مازندران
یاسین الله یاری
دوازدهم تجربی - تهران
احسان مستعلی
یازدهم تجربی - مرکزی
حسن اکبری
دوازدهم تجربی - قم
عارفه نورائی
دوازدهم تجربی - قم
محدثه سنجری
دهم تجربی -
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
قاسم حیدری
دوازدهم تجربی - تهران
مهرداد شجاعی نژاد
یازدهم تجربی - خوزستان
Shiva Baradaran
یازدهم تجربی -
ابوالفضل غفاری
دوازدهم تجربی - گلستان
mEhD i
دوازدهم تجربی - مازندران
یاسین الله یاری
دوازدهم تجربی - تهران
احسان مستعلی
یازدهم تجربی - مرکزی
حسن اکبری
دوازدهم تجربی - قم
عارفه نورائی
دوازدهم تجربی - قم
محدثه سنجری
دهم تجربی -
مفهوم مشتق
`00:45
فرمولهای مشتق
`00:50
تست فرمولهای مشتق (۱)
`00:38
تست فرمولهای مشتق (۲)
`00:50
سوالات دیگران
(1)
NAFAS
11 ماه پیش
یجا تو درسنامه استاد اومدن اون عبارت که به توان ی کسر منفی رسیده بود رو کلا برداشتن گذاشتن به صورت رادیکالی تو مخرج که توانش هم مثبت شد بعد اون دو تا ضریب هم صورت ها در هم ضرب میشه مخرج هم در رادیکال اینجا چرا این کارو نکردن؟! (البته این سخت تره) اما از کجا متوجه بشیم کجا باید از کدوم روش بریم؟
کپی لینک