= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
آیدا راحمی
2 سال پیش
سلام وقت بخیر چرا روش مشتق گرفتن مخرج این تست با مخرج تست 8 فرق داره هردو رادیکالین دیگه از کجابدونیم کی صورت یک بزاریم کی مشتق اون عدد؟؟
کیارش کیهان فر
3 سال پیش
اگر بجای مشتق گرفتن از رادیکال xبه توان سه دوم رو مشتق میگرفتیم هم همین جواب در میومد میتونیم کلا رادیکالو به صورت توان دار بنویسیم و مشتق بگیریم همیشه یا حتما باید توان دار باشه عبارت زیر رادیکال؟
نرگس رحیمی
3 سال پیش
سلام وقتتون بخیر باشه در واقع رادیکال همون توان ۱/۲ هستش دیگه ، و چه بصورت رادیکالی بنویسید چه توان ۱/۲ فرقی نمیکنه و مشتقش یکی درمیاد .
Siti Salimi
3 سال پیش
چرا مشتق صورت میشه یک؟ مگه x متغییر نی
نرگس رحیمی
3 سال پیش
گلم از x مشتق که بگیرین و توانش ازش یکی کم بشه میشه x به توان 0 که برابر 1 هستش .
سجاد اسماعیلی
3 سال پیش
مثالش رو دقیق بهم نشون بدید تا بهتر راهنماییتون کنم چون اینجوری که میگید برام منطقی نیست و متوجهش نمیشم
سجاد اسماعیلی
3 سال پیش
طهورا عیوضی
4 ماه پیش
به غلت این که در تست 8 ضریب ایکس یکه!