= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
ایدا درخشان
1 ماه پیش
سلام وقتتون بخیر یه سوال تو همه سوالاتی که تا الان حل کردیم خط کسری بود پس یعنی میتونیم مشتتق تقسیم بگیریم؟
فاطمه خان محمدی
1 سال پیش
در سوال 16 اگه در مخرج توان 2 نداشتیم اون موقع هم باید عبارت هایی که غ=عامل صفرشونده دارند رو جدا جدا به صورت کسری بنویسی/؟؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام اگر توی مخرج عامل صفر شونده داشته باشیم باید اون عامل صفر شونده رو یجوری ساده کنی تا بتونی حد بگیری
مهدیار محسنی
2 سال پیش
سلام اگر طراح در مخرج عبارت رو به توان ² نداد چیکار کنیم؟
NAFAS
1 سال پیش
@سید محمد متین رشادی چرا کسر آبی مخرج نداشته باشه صفر میشه؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
@NAFAS ممنون میشم سوالتون رو در قالب یک کامنت جداگانه بپرسید🌷♥️
علیرضا قاسمی
3 سال پیش
سلاام دلیل اینکه میتونیم مخرج رو به این صورت برای هرکدوم بنویسیم چیه ؟ یعنی دلیل ریاضی خاصی داره یا فقط یه کلکه ؟
(3)
امیرحسین زارعی
3 سال پیش
سلام ببخشید اگه تو این تیپ سوالات عبارت مخرج یه جمله بود چیکار کنیم؟
(2)
سجاد اسماعیلی
3 سال پیش
سلام و وقت بخیر سعی میکنیم اون رو بصورت حاصل ضرب دو عبارت بنویسیم و به نحوی تجزیه اش میکنیم در چنین سوالاتی طراح دیگه خودش میدونه باید یجوری سوال بده که بشه حلش کرد😅
(2)
عارف حیدرپور
3 سال پیش
سلام وقت بخیر ببخشید میشه حل این سوالو با روش مشتق گیری ضرب دو عبارت بفرستید
سجاد اسماعیلی
3 سال پیش
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
سلام وقت بخیر متوجه سوالتون نشدم لطفاً مجدد بپرسید 🌷 ریپلای نباشه 🌷