= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
ثنا کاظم زاده
1 سال پیش
هوپیتال واسه نهایی اوکیه؟
سینا بارانی
1 سال پیش
@سید محمد متین رشادی آدمی که هوپیتال بزنه کنسله🤣
(1)
لیندا رحیمی
1 سال پیش
سلام وقتتون بخیر جواب گزینه 3 میشه؟
عاطفه رضایی
1 سال پیش
@لیندا رحیمی سلام، ببخشید ۴ ماه گذشته ازش هیچی یادم نیست🙈
احسان علی پناهی
2 سال پیش
سلام روش هوپیتال آخه در امتحانات نهایی به درد ما نمی خوره الانم من نمی دونم چطور با روش کتاب درسی برم میشه راهنمایی کنید
(1)
سید محمد متین رشادی
2 سال پیش
سلام توی نهایی یجوری میدن با روش عادی بشه حل کرد همچین سوالی به روش غیر از هوپیتال خیلی سخته و هوپیتال رو نگه دارید برای کنکور
منوره محمدی
3 سال پیش
با عرض سلام و خداقوت. اگه این سوال رو برای امتحان نهایی بخوایم حل کنیم باید چجور حلش کنیم؟؟ آخه استفاده از قاعده هوپیتال در امتحانات نهایی غیرمجازه و نمره شامل حلش نخواهد شد
(1)
(2)
فاطمه دارایی
2 سال پیش
@نرگس رحیمی من بلد نیستم چطوری تقسیم کنم میشه توضیح بدید؟
سید محمد متین رشادی
2 سال پیش
@فاطمه دارایی ممنون میشم سوالتون رو در قالب یک کامنت جداگانه بپرسید که راهنمایی کنم🙏
فاطمه دارایی
2 سال پیش
@سید محمد متین رشادی سلام اینکه برای رفع ابهام عبارت رو تقسیم به xمنهای a میکنیم چطوری تقسیم رو انجام میدهیم
نرگس مهدوی
2 سال پیش
@فاطمه دارایی سلام حلش رو براتون میفرستم اول باید بفهمین چیو تو اولین قسمت مقسوم علیه ضرب کنیم که اولین قسمت مقسوم به دست بیاد میفهمیم که اگر x به توان دو رو توی مقسوم علیه خرج کنین x به توان سه به دست میاد که توی مقسوم هست و به ترتیب با همینروش پیش میریم
فاطمه دارایی
2 سال پیش
@نرگس مهدوی مرسی
محمد نادری
3 سال پیش
سلام چی یاد بگیریم از هوپیتال بریم مخرج صفر میشه ؟ همه جا هوپیتال جواب نمیده؟؟
نرگس ولی
3 سال پیش
سلام وقتی به حالت0/0 بر میخوریم برای رفع ابهام از هوپیتال استفاده میکنیم
(2)
محمد نادری
3 سال پیش
@نرگس ولی یاد بگیریم دومی همین قسمت . اونجا نشد سوالمو بزارم اینجا گفتم . اخه وقتی هوپیاتال میزنیم یه عبارت به دست میاد که xرو صفر بزاریم فقط مخرج رو صفر میکنه
نرگس ولی
3 سال پیش
@محمد نادری کدوم سوال از یاد بگیریم دو؟
محمد نادری
3 سال پیش
@نرگس ولی سوال دومی
(2)
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
نه متاسفانه 💔